Mario Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 såg nånstans att man kunde fixa så man kunde flyga dubbelt så högt med helikopter... om ni vet nåt så posta gärna (gärna hur man installerar också ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 mod, finns i filarkivet på Vicecity Center Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacob_Henriksson_Gta Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 mod, finns i filarkivet på Vicecity Center Men det är bara drygt med den modden! Det går fort upp..Det är nästan omöjligt att styra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 såg nånstans att man kunde fixa så man kunde flyga dubbelt så högt med helikopter. och jag sa vart det fanns, men jag sa inte att du skulle bli nöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 och jag sa vart det fanns, men jag sa inte att du skulle bli nöjd. Det va ju inte samma person som klagade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacob_Henriksson_Gta Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 Det va ju inte samma person som klagade. Precis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts