Lee_Basileye Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 D e ju skitsvårt att hitta en bra låt att ha i en film som är bara 1.39 lång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 Måste du ha med hela låten då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lee_Basileye Skrivet 5 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 d blir ju inte kul med en film utan musik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 (redigerad) d blir ju inte kul med en film utan musik! Jag sa inte att du skulle strunta i att ha med låten, jag sa att du inte behöver ha med exakt HELA låten,. Du kan ju klippa bort endal av låten, så att den bara blir 1.39 min lång. Redigerad 5 augusti, 2003 av TobbeH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lee_Basileye Skrivet 5 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 jag märkte d men jag kunde itne svara eller nåt d blev nåt fel... men nu e filmen klar och filmen är på 2 minuter och jag har en låt men hela filen är skitstor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 (redigerad) Jag sa inte att du skulle strunta i att ha med låten, jag sa att du inte behöver ha med exakt HELA låten,. Du kan ju klippa bort endal av låten, så att den bara blir 1.39 sek lång. Jag tror inte att man får med så mycket saker i en film som är 1,39 sek lång. Redigerad 5 augusti, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lee_Basileye Skrivet 5 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 nä hehe... d hade typ vart gasa och sen slut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 Oops! :"> *Editerar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts