Guest Teddy_ponken Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 någon som har detta problemet med mta när jag startar spelaet så laddar den innan jag kommer in på menyn.. men efter 5 sekunder så hör man ett ljud (varnings ljud) sedan kommer det upp et fel medelande jag vet tyvär inte hur man lägger in screen om ni sajer hur jag lägger in screen så kan jag visa er!!!!!!!! :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 jag har samma problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Teddy_ponken Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 ja men hur lägger man in screen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 ibland får jag det felet då jag har instalerat en mod el. dyl. Väldigt jobbigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 ibland får jag det felet då jag har instalerat en mod el. dyl. Väldigt jobbigt... jadå så blir det om man gör fel ja! men nu är det så att mitt är helt nyinstalerat, och får felet när jag ska spela mta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
morgan Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 Är de nån som vet va det är för fel?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 ta new game Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 gör det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts