KalleR Skrivet 8 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2002 Det ska vara ratt och pedal till bara bil spel http://www.plaudersmilies.de/rough/fal.gif jo. vi vet. jag brukar köra med ratt tilltoca race driver. fast bara demot nån som vet när hela spelet kommer ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 8 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2002 28 aug släpps det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2002 28 aug släpps det... det är oktober nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 8 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2002 ja.......så det har släppts e lite KoKo idag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2002 ja.......så det har släppts e lite KoKo idag... till pc alltså... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 8 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2002 Jag fattar inte varför vissa inte vill att Vice ska ha stöd för ratt och pedal?! Spelkänslan ökar och det blir roligare. Sen är det ju absolut inte alla som har r & p, eller som (tydligen ) inte har plats för både r & p och tangentbord, mus samtidigt. Men det är ju en helt annan sak! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2002 Jag fattar inte varför vissa inte vill att Vice ska ha stöd för ratt och pedal?! Spelkänslan ökar och det blir roligare. Sen är det ju absolut inte alla som har r & p, eller som (tydligen ) inte har plats för både r & p och tangentbord, mus samtidigt. Men det är ju en helt annan sak! det är väl klart att jag vill at det ska ha det för det. och om det har det kommer jag prova att köra med det också. vad har du för ratt blaque? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 8 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2002 vad har du för ratt blaque? Jag har ingen egen , men min brorsa brukar låna en! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts