Blaque Skrivet 5 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2002 Är det någon som vet om man kommer att kunna använda ratt och pedal i Vice? Det kunde man ju inte i GTA3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2002 Är det någon som vet om man kommer att kunna använda ratt och pedal i Vice? Det kunde man ju inte i GTA3. Jag tror iallafall inte att man kommer kunna använda ratt och pedal med tanke på att man också går/skjuter/springer/hoppar(allt utanför bilen)i så fall blir det rätt komplicerade kontroller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2002 Är det någon som vet om man kommer att kunna använda ratt och pedal i Vice? Det kunde man ju inte i GTA3. tipps, även om det går gör inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 5 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2002 tipps, även om det går gör inte det. Eh, va? Skämtar du, eller? Det skulle ju vara hur grymt som helst om man kunde köra med ratt och pedal. Spelkänslan skulle höjas något enormt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 6 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2002 Eh, va? Skämtar du, eller? Det skulle ju vara hur grymt som helst om man kunde köra med ratt och pedal. Spelkänslan skulle höjas något enormt! Jag skämtar inte när jag håller med GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 6 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2002 Jag skämtar inte när jag håller med GTA3_PLAYER Håller med GTA3_PLAYER.....Ratt och pedal usch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2002 Håller med GTA3_PLAYER.....Ratt och pedal usch Samma här. Det skulle bara vara grymmt i bilar inte utanför och på motorcyklar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 6 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2002 Samma här. Det skulle bara vara grymmt i bilar inte utanför och på motorcyklar. ja men det vore ju ultimat om man kan använda ratten och tangentbort och mus samtidigt. De går ju i alla andra rattspel, i alla fall tangetbordet. men det har ju inte funnits någon anledning att ha mus då, så så svårt borde det inte vara för Rock* att fixa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2002 Eh, va? Skämtar du, eller? Det skulle ju vara hur grymt som helst om man kunde köra med ratt och pedal. Spelkänslan skulle höjas något enormt! det kommer bli skit jobbigt när du utanför bilen... ps. det härligaste spelet med ratt är cmr 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 6 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2002 det kommer bli skit jobbigt när du utanför bilen... ps. det härligaste spelet med ratt är cmr 2. cmr??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 6 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2002 cmr??? Colin Mc Rae.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 6 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2002 Jag tror iallafall inte att man kommer kunna använda ratt och pedal med tanke på att man också går/skjuter/springer/hoppar(allt utanför bilen)i så fall blir det rätt komplicerade kontroller Jooo då... Jag ska(om man kan) ha Ratten på bordet exakt framför mig. Pedalerna under(som vanligt). Tangentbordet ska jag lägga vänster om ratten för att man använder andå bara w,a,s,d,e,space,ctrl och det klarar man med vänster hand. Och musen höger om ratten. Hoppas att ni hängde med men jag kan iaf köra bil med ratt och röra mig med tangenter UTAN några svårigheter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 6 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2002 Jooo då... Jag ska(om man kan) ha Ratten på bordet exakt framför mig. Pedalerna under(som vanligt). Tangentbordet ska jag lägga vänster om ratten för att man använder andå bara w,a,s,d,e,space,ctrl och det klarar man med vänster hand. Och musen höger om ratten. Hoppas att ni hängde med men jag kan iaf köra bil med ratt och röra mig med tangenter UTAN några svårigheter. aa precis exaxt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 6 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2002 ja men det vore ju ultimat om man kan använda ratten och tangentbort och mus samtidigt. De går ju i alla andra rattspel, i alla fall tangetbordet. men det har ju inte funnits någon anledning att ha mus då, så så svårt borde det inte vara för Rock* att fixa det Självklart menar jag att man ska använda mus och tangentbord när man är utanför bilen! Trodde ni fattade det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2002 Självklart menar jag att man ska använda mus och tangentbord när man är utanför bilen! Trodde ni fattade det... jag fattade iallafal men jag tycker ändå att det verkar jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 6 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2002 Varför det? Det är väl bara att ha tangentbordet bredvid ratten!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2002 Varför det? Det är väl bara att ha tangentbordet bredvid ratten!? men jag har inte så stort databord... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 7 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 Jag har ett stort data bord men problemet är att 4st datorer står och tränger där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mika Skrivet 7 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 det är inte alls svårt att köra med ratt och pedaler i bilen och sen byta till tangetbord och mus när man går jag kör så i Mafia .... hur enkelt som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 8 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2002 Det ska vara ratt och pedal till bara bil spel http://www.plaudersmilies.de/rough/fal.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts