MAFIA_KING Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 hejdå! jag ska inte komma hit mer för jag har varken mafia eller vc så jag säger bara hejdå! jag ska köpa vietciong därför ska jag inte va på den här sidan mer! vill ni nåt så finns jag på msn! bra jobb hultan! hoppas att du fär snällare medlemmar än:skirbb, nutcase2! hejdå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 Nödvändigt att skapa två stycken. Jag skickade dig GTA3.img fast du tog bort den så skylle dig själv. Man kan ändå stanna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 hejdå! jag ska inte komma hit mer för jag har varken mafia eller vc så jag säger bara hejdå! jag ska köpa vietciong därför ska jag inte va på den här sidan mer! vill ni nåt så finns jag på msn! bra jobb hultan! hoppas att du fär snällare medlemmar än:skirbb, nutcase2! hejdå varför heter du nåt me mafia om du inte har de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts