mrVercetti Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 Hur får man den saken som laddar upp pengar till strippklubben? Om man ska göra uppdrag, så vet jag inte var man får det.. Hjälp mig, snälla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 Gå in i rummet med strippan, där tommy sätter sig ner, vänta 10 minuter tills du blivit av med 600 dollar så har du klarat strippklubben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mrVercetti Skrivet 5 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 okej.. tack.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 och när du har gjort det så kommer det ett nytt rum längre ner i korridoren. där finn också en strippa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 och när du har gjort det så kommer det ett nytt rum längre ner i korridoren. där finn också en strippa. Det fanns ju hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 Det fanns ju hela tiden. Jag har för mig att den öppnas efter man suttit i 10 minuter hos den första. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cutter Slade Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 Man behöver inte slösa 600 dollar, det räcker med 300 faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 Den andra strippan kommer EFTER att man varit hos den första och spenderat X antl pengar! Hade kört hos en kompis och undrade varför inet jag kom in i det rummet men efter att jag suttit hos den första så kom jag in i det andra stripprummet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 jag har väldigt mycket för mig att man inte kan gå in där förän den första strippan é färdig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 jag kom in i det andra rummet innan jag vart i det första... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 Det finns 3 rum, ett rum med en strippa, ett rum utan strippa och ett tredje rum med en strippa som bara öppnas när man varit hos den första strippan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coolman Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 (redigerad) Jo pcgs skrev om det jag citerar:Det tar mycket tid 8 minuter närmare bestämt. Tommy bjuds på universums längsta sämsta och skrattretade striptease.Det kan vara kul att skratta lite åt men efter ett tag så vill du bara gråta.När du har uthärdat tiden har du klarat det enda uppdraget. Jag säger en sak:LOL Redigerad 5 augusti, 2003 av Coolman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 Jo pcgs skrev om det jag citerar:Det tar mycket tid 8 minuter närmare bestämt. Tommy bjuds på universums längsta sämsta och skrattretade striptease.Det kan vara kul att skratta lite åt men efter ett tag så vill du bara gråta.När du har uthärdat tiden har du klarat det enda uppdraget. ORD! till 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 ORD! till 100% Håller med! Det uppdraget är skit-tråkigt/onödigt/bortkastad tid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 istället för att behöva glo på en datoranimerad strippa i 10 minuter borde dom haft en uppdragsgivare där, t.e.x en hallick som man hade fått hämta h*ror åt eller gå och "fixa" kunder som vägrat betala. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mrVercetti Skrivet 6 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 håller med, Arvid.. PIMP POWER! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts