GTA3 freak Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 Äver om dom proffsen skulle använda Linux hälldre!! Jasså vilka "proffs" kör med Linux. Min farsa har jobbat med datorer i nästan 20 år och nu jobbar han på ett företag som har hand om hela Göteborgs digitalt lagrade information, t.ex lönerna som komunalt anställda har kommer från datorer där. Men i alla fall dom använder Windows på sina datorer där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 Jasså vilka "proffs" kör med Linux. Min farsa har jobbat med datorer i nästan 20 år och nu jobbar han på ett företag som har hand om hela Göteborgs digitalt lagrade information, t.ex lönerna som komunalt anställda har kommer från datorer där. Men i alla fall dom använder Windows på sina datorer där. Kan bero på två anledningar: 1. Dom har inte provat Linux, och vill inte byta system bara sådär. 2. Kommunen vill int använda Linux. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 Kan bero på två anledningar: 1. Dom har inte provat Linux, och vill inte byta system bara sådär. 2. Kommunen vill int använda Linux. 1. lol tror du inte att dom har provat Linux? Om nån tycker det är bättre än Windows skulle dom nog föreslå det. 2. Nä det vill dom väl inte eftersom att det är sämre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 2. Nä det vill dom väl inte eftersom att det är sämre. Jag tänkte mer på att komunen skulle vara "rädd" för förändringar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 mjo, det är ju många som byter till linux runt om i världen. man tjänar ju några tusen kronor på den genom att det är gratis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 Jag tänkte mer på att komunen skulle vara "rädd" för förändringar. Dom kan nog testa om det skulle vara så. Sen va det ju inte själva "komunen" det handlade om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sh0NuFF Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 Men Gta Freak! Haka inte upp dig på dem! De retas bara hehe. Ta det inte så allvarligt... eller?¿ Hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts