Jump to content

vilket är bättre

boss
 Share

vilket är bättre windows eller linux  

42 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 46
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det där TobbeH sa tidigare om att proffisionella människor använder Linux...

Det stämmer ju inte så där väldigt bra...

Man väljer Windows/Linux efter smak. Jag använder Windows och Programmerar

modifikationer av spel, gör hemsidor i Html och reparerar även datorer åt folk.

(Håller även på att lära mig Maxon Cinema 4D, ett program som används för datoranimerade filmer och att bygga modeller (gubbar/vapen m.m.) till spel.)

Inte för att jag påstår mig vara proffisionell men jag kan mina saker. (... Kanske itne sådär supergalant med MC4D... :D ).

Så sluta upp med din rappakalja...

Även många stora företag använder Windows och de är åtminstone 10 gånger bättre än dig och mig! Till exempel Raven Software (Spel teamet bakom Soldier of Fortune spelen och Star Trek spelen!) Eller till exempel de som arbetar med Atari.

(Utvecklarna till Unreal serien och Unreal Tournament serien <_< )

-_- Alltså man väljer efter smak! :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det där TobbeH sa tidigare om att proffisionella människor använder Linux...

Det stämmer ju inte så där väldigt bra...

Man väljer Windows/Linux efter smak. Jag använder Windows och Programmerar

modifikationer av spel, gör hemsidor i Html och reparerar även datorer åt folk.

(Håller även på att lära mig Maxon Cinema 4D, ett program som används för datoranimerade filmer och att bygga modeller (gubbar/vapen m.m.) till spel.)

Inte för att jag påstår mig vara proffisionell men jag kan mina saker. (... Kanske itne sådär supergalant med MC4D... :) ).

Så sluta upp med din rappakalja...

Även många stora företag använder Windows och de är åtminstone 10 gånger bättre än dig och mig! Till exempel Raven Software (Spel teamet bakom Soldier of Fortune spelen och Star Trek spelen!) Eller till exempel de som arbetar med Atari.

(Utvecklarna till Unreal serien och Unreal Tournament serien <_< )

:D Alltså man väljer efter smak! :rolleyes:

Mest för att.... Hmmmm... Spelen ska ju vara till Windows då är det ju bara dumt att anväda Linux -_-

Äver om dom proffsen skulle använda Linux hälldre!! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni som har WIN XP på era burkar har ni haft problem med era datorer sedan.Liksom jag har installerat XP på min amatörbygda dator.Problemen är att i principen så kraschar/hänger sig varenda spel jag kör konstant.Bör notera att jag har en tidig version av XP PRO.Och hörde rykten om att man borde vänta med att skaffa xp tills det blev något mer stabilare när den tiden begav sig (2 år).Hoppas någon kan hjälpa mig

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gillar dock windows trots sina skavanker här och där men det verkar ju gå åt rätt håll.. Jag har inte fått äran att prova Linux så jag har inget riktigt bra omdöme i den frågan. men jag har läst på lite och den inormationen har inte lockat mig specielt mycket tyvärr ... men en vacker/regning dag kanske man sitter med Linux .. vem Vet ?!?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor