boss Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 jag tycker linux (red hat) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 Självklart val! Linux! (Debian) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 (redigerad) dåda har för och nackdelar, windows krashar, är ostablit (microsoft), och linux är svårare, om man plockar bort redhat. det är stabilare, och krashar itne lika ofta, OM det krashar så kan man trycka på alt+<- eller alt+-> för att komma till en annan tty fast: linux! (slackware) Redigerad 5 augusti, 2003 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 Windows så klart, det stödjer fler program, kommer från ett mer etablerat företag och är mer användarvänligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 Windows så klart, det stödjer fler program, kommer från ett mer etablerat företag och är mer användarvänligt. Håller med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 Windows så klart, det stödjer fler program, kommer från ett mer etablerat företag och är mer användarvänligt. Du anar inte hur många program det finns till Linux! Dessutom är typ alla gratis! Och Windows är typ bara bra för nybörjare på datorer! Vi som kan mycket håller oss till Linux! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 Windows är bäst! Så ofta kraschar det inte och så gott som alla spel/program stöds där. Visst är programmen gratis till linux (inta alla...) men då är det oftast program som kan jämföras med de som finns att ladda ner från download.com... Linux ska enbart användas som servrar, där slår det windows ganska hårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spacepig Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 om man drar hem Winex 3.1 så kan man Köra alla nya spel typ som Vice city och Office 2000 om man vill så linux är det bästa man kan andvända!!! jag ska Börja andvända Linux sen jag vet bara inte vilken Linux jag ska ha så om ni vet vilken som er bäst så kan ni Gärna säga det:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 Visst är programmen gratis till linux (inta alla...) men då är det oftast program som kan jämföras med de som finns att ladda ner från download.com... Gimp slår PSP, och nästan PS7 också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 Spacepig: Red Hat är enligt mig inte den bästa versionen, men den är bra för nybörjare på Linux. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spacepig Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 ok ska testa det ska Köpa en HD till så om det skiter sig med Linux så kan jag sätta tillbaka Windows HD-n hehhe Det tror jag blir Bäst!! hehheh eller vad säger ni!! Huvudsaken är att jag kan Komma åt Gtasajten och Min egen Sajt ehehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 (redigerad) ok ska testa det ska Köpa en HD till så om det skiter sig med Linux så kan jag sätta tillbaka Windows HD-n hehhe Varför inte ha 2 HD samtidigt? En med Windows och en med Linux. Så har jag... Redigerad 5 augusti, 2003 av TobbeH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spacepig Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 jag kör 2 hårddiskar fast den andra har jag som Lagringsdisk och jag har ett 8k9a! så jag har ej Raid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 tobbeh: jag hatar gimp! ARGH! stökigt och bökigt! och jag använder KDE usha! vill ha tillbaka mitt gammla hederliga gnome! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 Vi som kan mycket håller oss till Linux! lol? För att ni är billigare eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 lol? För att ni är billigare eller? "Vi" använder det för att göra saker som är omöjliga i Windows och även om det skulle gå så är det mycket lättare i Linux! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 Och Windows är typ bara bra för nybörjare på datorer! Vi som kan mycket håller oss till Linux! Varför göra det svårt för sig i onödan när det finns ett lättare och bättre operativsystem att tillgå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 Varför göra det svårt för sig i onödan när det finns ett lättare och bättre operativsystem att tillgå? Linux är inte mycket svårare en Windows! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 5 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 jag har både windows och linux installerat på min dator och jag använder bara windows till att spela vice city och gta3 annars använder jag alltid linux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 (redigerad) windows helt klart bäst! (läs hultans post) Redigerad 5 augusti, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts