^FLOPPY^ Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 jag vill vet hur man gör för att få fram huntern(jag hra klarat spelet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 (redigerad) Du går och hämtar den i miltärbasen. Eller på en helekopterplatta nära Ocean Viewom du har klarat 100%. Redigerad 5 augusti, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 eller så laddar man hem trainer och spawnar helin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 jag vill vet hur man gör för att få fram huntern(jag hra klarat spelet) har du klarat spelet? du bedde ju om en 100% gamesave i en annan tråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jonil Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 om man hittar alla hidden packages får man de tror ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts