Zane Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 har absolut ingen uppdragsgivare kvar kolla på min stats HÄR vad ska jag göra nu? tex Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 Hitta alla Hidden Packages och klara alla Rampages först och främst, sen är det säkert fler grejer du inte gjort/klarat. Det är inte bara uppdragen man måste göra för att få 100%.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 7 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 jamen så resten är bara paket mm.. eller? jag har ju inte gjort det där "keep your friend close" som alla pratar om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 (redigerad) jamen så resten är bara paket mm.. eller? jag har ju inte gjort det där "keep your friend close" som alla pratar om Du måste ha över 70% för att dom ska ringa(tror jag) Redigerad 7 augusti, 2003 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 Du måste ha över 70% för att dom ska ringa(tror jag) Det har inget med procenten att göra utan man måste klarat alla asset uppdrag utom Pole Positon och kanske Boatyard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 Det har inget med procenten att göra utan man måste klarat alla asset uppdrag utom Pole Positon och kanske Boatyard. Jasså?...Det var nån som sa det till mig(Vet ej om det var på det här forumet)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 (redigerad) Jasså?...Det var nån som sa det till mig(Vet ej om det var på det här forumet)... Jag vet bara att man inte behöver 70% för att på en save har jag gjort "keep your.." med bara 57% klart. Jag tror i alla fall att det inte har med saken att göra. Ade du har massa race kvar bl.a 4 helicopter race, 3 RC missions, vigilante, ambulance, firefighter och pizza uppdragen. Och klara 40 eller 45 poäng i shooting range. Redigerad 7 augusti, 2003 av Canza 57 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_kille Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 du ska ta alla rampage hitta alla paket klara alla sido uppdrag som olis uppdragen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts