the_kille Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 var är hutern när man klarat storyn och tagit alla paket hittar den inte kan nån ge mig en screen shot?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mange Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 Fort baxtons air base!!! när du har klarat storyn eller 100 paaket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 Om du har klarat storyn ELLER hittat 100 hidden packages finns Hunter i militärbasen. Om du har klarat storyn OCH hittat 100 hidden packages finns Huntern i militärbasen och i Ocean Beach. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 (redigerad) + att du måste ha poliskläder om du ska hämta den på fort baxter..(lr måste å måste men det blir mycket lättare)... Och polis kläderna finns i polistationen efter cop land Sen så finns det redan massor med sånna har topics!... Redigerad 6 augusti, 2003 av FerkurZ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Jepp...helt rätt... Ta en annan Helikopter (Maverick eller vad som helst) och dra dit..du kommer se den...Men den är inte i mitten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Jag e ganska säker på att du inte lär hitta nån "Huter" i GTA: Vice City iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Jag e ganska säker på att du inte lär hitta nån "Huter" i GTA: Vice City iaf hahahaha nödvändigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Om du har klarat storyn ELLER hittat 100 hidden packages finns Hunter i militärbasen. Om du har klarat storyn OCH hittat 100 hidden packages finns Huntern i militärbasen och i Ocean Beach. Nej den står på ocean när man tagit 100 hp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Nej den står på ocean när man tagit 100 hp. Bara om man klarat storyn också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Nej den står på ocean när man tagit 100 hp. Nej, jag hittade 100 hp innan jag klarade storyn, och då fanns den i militärbasen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts