Rohzcak Skrivet 30 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2002 Har sett att ibland verkar det som om spelet misslyckats med att ladda in en viss textur. Det blir bara ett svart hål där texturen skulle varit. Det räcker med att starta om spelet för att detta ska vara avhjälpt, men det är ju irriterande... En annan sak: Personer jag mördar faller inte ihop i blodiga högar i replay-läge utan står upp och ser fåniga ut. Nån annan som har dessa fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2002 Jag har fallit igenom marken en gång... och spelet hänger sig efter replayen i bland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ralle_e Skrivet 30 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2002 VARFÖR KAN JAG INTE LADDA ETT SPARAT SPEL? DATORN HÄNGER SIG OCH JAG KOMMER TILLBAKA TILL WINDOWS!!!! HAR NÅGON SAMMA PROBLEM??? JAG ANVÄNDER WINDOWS XP; OH HAR ETT GEFORCE 2 MX 400. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GuldVixen Skrivet 31 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2002 ladda hem ett nytt crack!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts