ZalCiNoWa Skrivet 14 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2002 Hej jag har laddat gta3 från internet men när jag klickar på gta3.exe händer inget!! Jag har laddat alla patchar och sånt men det fungerar inte!!!! SNÄLLA HJÄLP MIG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 14 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2002 Nu vet jag vad jag skulle göra! Jag skulle köra setup.bat! Men när jag har kört spelet 6:30 min kommer det bara upp "ERROR READING GRAND THEFT AUTO III DVD" Vet nån vad det e för fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
marwah Skrivet 14 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2002 Du har fel iso antagligen, Deviance:s iso är inte dvd utan 2 cd. En istall cd och en play cd. Leta efter dev-gt3a.bin och dev-gt3p.bin Sedan skall du ha en crackfil från Deviance också. //Marshmallow Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 14 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2002 Hej jag har laddat gta3 från internet men när jag klickar på gta3.exe händer inget!! Jag har laddat alla patchar och sånt men det fungerar inte!!!! SNÄLLA HJÄLP MIG!!! Köp det så slipper du såna problem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 14 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2002 Du har fel iso antagligen, Deviance:s iso är inte dvd utan 2 cd. En istall cd och en play cd. Leta efter dev-gt3a.bin och dev-gt3p.bin Sedan skall du ha en crackfil från Deviance också. //Marshmallow jag laddade en fil vid namn "grand_theft_auto_no_bullshit.exe" Har inte brännare på datan med bredband och på datan mee brännare har jag isdn :but: !! men i morgon eller söndag ska jag få det på 2 skivor!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 14 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2002 Köp det så slipper du såna problem... jag ska inte köpa det men jag ska få det på 2 skivor av en kompis!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts