epix Skrivet 2 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2003 SRS Scientists [ 5 ] [13.89%] Trodde dom skulle komma sist... Men dom kom tvåa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 Zaibatsu såklart!!!!!!!!! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 Zaibatsu lätt! iaf i gta 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 Zaibatsu...! Annars Russians...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 Russians Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 Yakutza Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 Zaibatsu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 Haha Zaibatsu knäcker dom andra gängen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Rednecks Dom har väldigt roliga uppdrag, speciellt när man ska rymma från fängelset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Smilesen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Yakuza har all min respekt, för dom lysnar på den skönaste radio kanalen; Tsunami FM!! Älskar den skrikande bruden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 (redigerad) Yakuza har all min respekt, för dom lysnar på den skönaste radio kanalen; Tsunami FM!! Älskar den skrikande bruden Dra upp 1 år gammal tråd is the shit! Redigerad 20 november, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Vad gör man inte för att hålla liv i skiten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 (redigerad) Vad gör man inte för att hålla liv i skiten? Låsa kanske??? Passade på att rösta Vote: Russians Redigerad 21 november, 2005 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAV Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Det finns bara ett alternativ och det är ZAIBATSU !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Yakuza för min del Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Zibatsu. Rednecks är också jävligt grymma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Haha, den här tråden har ett forumrekord i antal uppdragningar, tror jag Det verkar som om jag redan röstat, men jag skulle nog ha tagit Zaibatsu för deras bilar och häftiga uppdrag. SRS har flamethrowers när de blir arga, och har en hel del innovativa uppdrag, så de borde också ha fått en röst. I hur många andra uppdrag/GTA-spel över huvud taget byter man ut vattensprutan på en brandbil till en eldkastare och åker in i rivalbasen för att bränna ihjäl 50 försvarslösa personer? Ett annat kul uppdrag är när man kör remote-taxi och plockar upp ett antal spioner som man sedan dränker med lyftkranen. I själva verket har man stått på taket i tio minuter och rökt cigaretter! ...please, lås inte den här. Den är ett kulturarv, och eftersom det är en poll så kan den fortfarande tillföra något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 (redigerad) Haha, den här tråden har ett forumrekord i antal uppdragningar, tror jag Det verkar som om jag redan röstat, men jag skulle nog ha tagit Zaibatsu för deras bilar och häftiga uppdrag. SRS har flamethrowers när de blir arga, och har en hel del innovativa uppdrag, så de borde också ha fått en röst. I hur många andra uppdrag/GTA-spel över huvud taget byter man ut vattensprutan på en brandbil till en eldkastare och åker in i rivalbasen för att bränna ihjäl 50 försvarslösa personer? Ett annat kul uppdrag är när man kör remote-taxi och plockar upp ett antal spioner som man sedan dränker med lyftkranen. I själva verket har man stått på taket i tio minuter och rökt cigaretter! ...please, lås inte den här. Den är ett kulturarv, och eftersom det är en poll så kan den fortfarande tillföra något Jagär på det uppdraget då man ska bränna upp chokladbrun. Det dryga är att först ska man hitta en polisbil och sedan en brandbil. Redigerad 21 mars, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 SRS SCIENTIST FOR PRESIDENT! Grymma jävlar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts