epix Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 Själv tycker jag Yakuza Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 Zaibatsu, dom finns i alla stadsdelar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 SRS Scientists gillar jag bäst! Derars "högkvarter" är också rätt coolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 Yakuza naturligtvis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 Självklart val, Zaibatsu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 5 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 Kunde just tänka mig att Zaibatsu skulle leda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
totte Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 yakuza e ballast! raQzo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 Hare, Hare...Hare Krishna... Gillar deras dubbelmoral, annars har Looneys roliga uppdrag som inte bara handlar om att försvara sig från fienliga gäng... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 zaibatzu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 Ett stort Z för Zaibatsu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 Zaibatsu så klart, dom rockar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Zaibatsu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 17 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 Man kan lungt säga att Zaibatsu vann den här omröstningen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
whazakhazahaza Skrivet 8 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2003 LOOOOOOOOONNNIIEEEESSSS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ventura Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 rednecks har coolt högkvarter och bra uppdra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 7 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 Russians. Gillar uppdrgaet man ska göra korv av folk som åker buss. Ska installera GTA2 nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 russians för min mormor & morfar och min moster bor där plus att min morsa kommer därifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 Zaibatsu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
shorty Skrivet 2 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2003 Rednecks Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 2 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2003 Zaibitsu,för dom har coola bilar,coolt HQ och svarta häftiga kläder + att dom finns i alla städer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts