Black Knight Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 Själv har jag moddat så att jag kan skjuta och springa samtidigt. Jag testade MTA inatt för första gången och tyckte att det var helt ok, till och med lite kul . Men jag märkte att jag kunnde springa och skjuta.. är inte det lite fusk? MvH Black Knight Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 Själv har jag moddat så att jag kan skjuta och springa samtidigt. Jag testade MTA inatt för första gången och tyckte att det var helt ok, till och med lite kul . Men jag märkte att jag kunnde springa och skjuta.. är inte det lite fusk? MvH Black Knight jo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_kille Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 många använder tranier också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Black Knight Skrivet 5 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 hahahha, det ska jag också göra! ska testa att göra blen solid, så att när något rör vid den fluger den 321 m bort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 Jo, MTA är bara en rolig grej, inget seriöst lir Det är omöjligt för MTA att kontrollera fusket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 (redigerad) HAHA vad ballt!!!! Ska göra gryma sikten och grejer, och bilar. Redigerad 5 augusti, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts