Sirius Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 Snurr, snurr, snurr och så ännu mer snurr.... Väldigt facinerande(stavning?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 Har sett den förut, men den är cool! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 Vad är det som ska hända? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 (redigerad) Titta på bilden så ser det ut som att de runda sakerna snurrar runt. Edit: Men det gör dom egentligen inte. Redigerad 5 augusti, 2003 av TobbeH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 5 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 Titta på bilden så ser det ut som att de runda sakerna snurrar runt. Edit: Men det gör dom inte. Inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 Inte? Nej, det är illusinationer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 funkar ju inte eller så är jag almänt trött Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 5 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 (redigerad) Nej, det är illusinationer. Jaja det förstår jag, men jag trodde dem inte rörde sig för dem. Edit: Annars hade det ju inte varit något speciellt med den. Redigerad 5 augusti, 2003 av mAri0n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts