Jocken Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 Nu blir jag lite arg här! Stellhell, varför stänga ner den där bamse tråden i "almänt" ??! bara för du tycker att det är ointeressant kan du ju f*n inte låsa den och skriva att den är ointeressant ! Skärpning...maktgalna... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 håller med...även fast ja itne bryr mig så myckt om bamse .... Men det är tanken som räknas..det här börjar spåra ur.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 4 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 Men varför finns Simpsons topicen kvar då?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 Hur många ville kommentera den tråden, räck upp en hand! Nä just det... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 (redigerad) för att simpsons äger! bamse hör till för den lite mindre åldersgruppen, som igentligen inte ska vara i detta forum Redigerad 4 augusti, 2003 av GTA3_PLAYER Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 Efter egen erfarenhet vet jag att folk över 10år inte kollar på bamse..(vad jag vet iaf) Och själva ämnet med topicen va roliga ljud.. Kul att det finns det men det kan han skriva i vardagssnack isf... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 Men därför måste man inte låsa den. Förresten handlade den inte om själva Bamse utan om ljuden. Jag tycker vissa låser och flyttar topicar till papparskorgen lite förhastat. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 4 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 ja. Bamse är samma sak som simpsons. Ok, det är för midre, men ska därför inte låsas brutalt , aggresivt , respektlöst, diktator-stil... *skojjar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 Men därför måste man inte låsa den. Förresten handlade den inte om själva Bamse utan om ljuden. Jag tycker vissa låser och flyttar topicar till papparskorgen lite förhastat. Kanske...men den tråden i sig passade inte in här...det finns nog Bamse forum nånstans därute... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 Håller med om att det börjar spåra ur lite. Visst, så jätteintressant var det väll kanske inte, ( ) men han har ju inte brutit mot några av reglerna eller så, så det finns ju ingen anledning att låsa tråden! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 kolla min signatur igen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 kolla min signatur igen jo vi har sett den, och maktgalna är ett ord, och du kan ta bort singnaturen nu är du snäll... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 har jag brutit mot någon regel ?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 4 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 Kanske...men den tråden i sig passade inte in här...det finns nog Bamse forum nånstans därute... OMFG!!! Vad har vi almänt forum till då ? Så alla trådar, t.ex Vardagssnack borde låsas! *host*deet finns säkert något Vardagssnack-forum nånstans därute*host* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 har jag brutit mot någon regel ?? Vi vet att många av er är väldigt avundsjuka på oss...men för det behöver ni inte skriva saker om oss i era signaturer, så du kan ta bort den nu. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 det är inet menat mot er, det är på www.humla.com Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 Bamse topicen är öppnad igen.. Så nu kan du skriva ditt viktiga inlägg joakimnestor... Eftesom denna topic faktist handlade om låsningen av den gamla kan jag ju låsa denna... *LÅST* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 Alla moderatorer kan nån gång göra fel... tänk på att dom är nya Men det är bra att ni protesterar då Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts