Wild_hawk Skrivet 5 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2002 Hur lirar ni gta 3? gjör ni uppdragen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2002 Hur lirar ni gta 3? gjör ni uppdragen? gorde uppdragen först sen provade jag massa mods, bilar mm. nu kör jag inte gta3 längre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 6 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2002 nu kör jag inte gta3 längre... då är jag inte ensam här i världen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 6 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2002 Jag kör lite Gta3 när jag vill testa Nya Grejer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 6 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2002 Jag kör aldrig gta3 eftersom jag har ps2 fast min dator e för dålig för gta3 på pc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 6 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2002 Jag har Gta På Ps2 och på PC.....(Väntar på vice city.... Hu? best att ladda ner en Ps2 emulator så man kan spela Vice från Ps2 på datorn... Nej jag spelar på Ps2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 6 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2002 Jag har Gta På Ps2 och på PC.....(Väntar på vice city.... Hu? best att ladda ner en Ps2 emulator så man kan spela Vice från Ps2 på datorn... Nej jag spelar på Ps2. jag har hört mycket om sånt där och så, men funkar det och hur i så fall, laddar man ner spelen eller sätter man in skivan i datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 6 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2002 jag har hört mycket om sånt där och så, men funkar det och hur i så fall, laddar man ner spelen eller sätter man in skivan i datorn? Sätter in den i datan eller laddar ner.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 6 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2002 Jag spelar inte nått nu för tiden. Har Mafia, Batelfield och CS att spela när jag får tid. Jag har typ kommit till en jobbig tid i skolan...många prov inom 2 veckor (engelska till tisdag, Svenska till Tisdag OCH torsdag...det e OLIKA prov, So till fredag och nästa vecka matte m.m.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2002 Jag spelar inte nått nu för tiden. Har Mafia, Batelfield och CS att spela när jag får tid. Jag har typ kommit till en jobbig tid i skolan...många prov inom 2 veckor (engelska till tisdag, Svenska till Tisdag OCH torsdag...det e OLIKA prov, So till fredag och nästa vecka matte m.m.) Samma för mig... Skolan förtär en totalt... Har prov varannan dag nästan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts