Conny_S Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 tycker inte ni att det är synd att man inte kan GÅ på gta3, vice city. Själv tappar jag realism känslan lite, man vill ju vara en hederlig person ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 Jo, det är lite konstigt engentligen, men man kan gå faktiskt! När jag har min Microsoft Sidewinder Freestyle Pro på så går man automatiskt (utan att behöva trycka in någon knapp) men jag tror inte det går med hjälp av tangentbord... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 (redigerad) På ps2 kan man göra det, men inte på PC. Edit: Min 400:de post! Redigerad 4 augusti, 2003 av TobbeH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscargn Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 Hederliga människor tar väl en joggingtur ibland också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 Hederliga människor tar väl en joggingtur ibland också. Ja just det ibland! Inte hela tiden, Tommy blir ju bara trött om han rushar, inte om han joggar 500 mil eller hoppar 20000 gånger i rad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 4 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 Det går annars att ladda ner en mod så man kan gå fast nu har jag glömt sidan :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts