Humbug Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 jag har inte vare här sen juni så när jag titta in här så blev jag Varför är the big Vercetti å skribb bannade å varför stängde ni vardagssnack, varför har ni tage bort off-topic å spam för att ersätta den me allmänt? Ere nån mer "känd" som blivit bannad å vilka ere som har blivit moderators? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 the big Vercetti, skribb och NutCase2 är bannade pga spam, warez, påhopp, m.m. Här har du en bild på vad skribb gjorde Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 Välkommen tillbaka! Skribb och TBV blev bannade pga ett utbrott dom fick i samband med stängningen av Spam. Och Spam stängdes pga Spam. Dom nya moderatorerna är: Arvid, Funnylin, GTA3_Player, Misterwhoopee, StellHell. Jag är ledsen men jag ser ingen mening med den här topicen! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts