minigun Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 läs instruktionerna noga så att det blir rätt. starta vilken bana som helst i gta1. leta sedan reda på en motorcykel (spelar ingen roll vilken) och ställ den någonstans. gå ett par "meter" ifrån den, och försäkra dig om att den motorcykeln är det närmaste fordonet samt att du inte har något vapen framme!! tryck enter (alltså gå-in-i-bil-knappen) och direkt efter håller du ner ctrl (fire) så att gubben slår i luften samtidigt som han går mot och sätter sej på motorcykeln. har du gjort rätt så kommer han bara att glida av motorcykeln och hamna just framför den. om du sedan försöker kliva på den igen så går det inte. ta då en bil och krocka omkull motorcykeln. vips så styr du både gubben och bilen samtidigt (tips: använd en cab så ser du att bilen är tom). gubben kan bara gå rakt fram och rakt bakåt, men bilen kan köra hur som helst. lek på det sättet en stund sedan kör du över gubben! WASTED. du kommer till ett sjukhus och styr gubben som vanligt. men kör då genast tillbaka till området där bilen som du körde över dig själv med är. tänk på att du styr den bilen samtidigt hela tiden så den kan flyttat sej lite, men troligast är att den står och gasar mot en vägg. när du hittat den kan du roa dig med att styra två bilar samtidigt. jag hoppas att jag skrev allting rätt. om det inte fungerar så skriv det. och fråga mig inte hur jag kom på det för det vet jag inte själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 Coolaste buggen jag nånsin sett!! Du är nog den förste som upptäckt den här buggen för jag har aldrig läst om den tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 4 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 (redigerad) har du redan testat den?? eller så inte.. Redigerad 8 augusti, 2003 av minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 fan va cool! testa nyss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 forts. på första posten: gå in i bilen som är tom, sen kommer du inte ut! testade nyss. Sk*t cool! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 Om man hade gta nu :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 Om man hade gta nu :'( ladda ner det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 8 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 (redigerad) just det, det är ju gratis och ganska roligt spel också Redigerad 29 augusti, 2004 av minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 den som ändå kunde ladda ner det suck (v.92 modem) jaja får väll prova på gamla datan där funkar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 (redigerad) Finns en liknande Bgg i multiplayer, fast där e de så att om man ahr laddat ner bilar på den ena datorn men inte på den andra så blir trafiken annorlunda, så att om du stannar en bil o sätter dig i den betyder de inte att de blir så på den andra datorn så där går du bara, de kan va tvärt om att du sätter dig i en bil på andra datorn, men inte på din egen. ja kom på det när en kompis va o spelade lan hemma hos mig och så kom de en bil och körde öve honom, men han visste att de inte va jag eftersom jag åkte runt med tåget, sen testade jag att svänga lite o sånt och då gjordee bilen oxå det, fan va vi skrattade....gamla minnen EDIT: Oj då visste inte att de va en så gammal topic ja drog upp, aja Redigerad 21 juli, 2004 av HemuleN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Finns en liknande Bgg i multiplayer, fast där e de så att om man ahr laddat ner bilar på den ena datorn men inte på den andra så blir trafiken annorlunda, så att om du stannar en bil o sätter dig i den betyder de inte att de blir så på den andra datorn så där går du bara, de kan va tvärt om att du sätter dig i en bil på andra datorn, men inte på din egen. ja kom på det när en kompis va o spelade lan hemma hos mig och så kom de en bil och körde öve honom, men han visste att de inte va jag eftersom jag åkte runt med tåget, sen testade jag att svänga lite o sånt och då gjordee bilen oxå det, fan va vi skrattade....gamla minnen EDIT: Oj då visste inte att de va en så gammal topic ja drog upp, aja hehe fan va schysst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2004 läs instruktionerna noga så att det blir rätt. starta vilken bana som helst i gta1. leta sedan reda på en motorcykel (spelar ingen roll vilken) och ställ den någonstans. gå ett par "meter" ifrån den, och försäkra dig om att den motorcykeln är det närmaste fordonet samt att du inte har något vapen framme!! tryck enter (alltså gå-in-i-bil-knappen) och direkt efter håller du ner ctrl (fire) så att gubben slår i luften samtidigt som han går mot och sätter sej på motorcykeln. har du gjort rätt så kommer han bara att glida av motorcykeln och hamna just framför den. om du sedan försöker kliva på den igen så går det inte. ta då en bil och krocka omkull motorcykeln. vips så styr du både gubben och bilen samtidigt (tips: använd en cab så ser du att bilen är tom). gubben kan bara gå rakt fram och rakt bakåt, men bilen kan köra hur som helst. lek på det sättet en stund sedan kör du över gubben! WASTED. du kommer till ett sjukhus och styr gubben som vanligt. men kör då genast tillbaka till området där bilen som du körde över dig själv med är. tänk på att du styr den bilen samtidigt hela tiden så den kan flyttat sej lite, men troligast är att den står och gasar mot en vägg. när du hittat den kan du roa dig med att styra två bilar samtidigt. jag hoppas att jag skrev allting rätt. om det inte fungerar så skriv det. och fråga mig inte hur jag kom på det för det vet jag inte själv ultimat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Supercoolt! Lyckades dock slarva bort den andra bilen efter ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts