SlIpKnOt Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 nee jag vill ha ett bättre.. finns det inget annat? eller finns det ingen mod elelr något som kan spela in??? ähh.. bättre? det finns väll inget bättre? vad är det för fel på fraps? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
whazakhazahaza Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 hmm....sparas filmen som en fil på datorn då? eller måste man ha ett särslildt prog för att öppna den, för att jag skulle vilja fixa ihop lite film klipp å redigera dom i movie maker.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 31 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 hmm....sparas filmen som en fil på datorn då? eller måste man ha ett särslildt prog för att öppna den, för att jag skulle vilja fixa ihop lite film klipp å redigera dom i movie maker.... går att spela upp i vilken spelare som helst, nästan iaf ( undantag: quicktime) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
whazakhazahaza Skrivet 1 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 men fan,när är de filen sparar sig och vart? för jag får upp siffrorna, filmar,sr replay men vart ligger då filen eller skall man göra något mer...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 1 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 men fan,när är de filen sparar sig och vart? för jag får upp siffrorna, filmar,sr replay men vart ligger då filen eller skall man göra något mer...? går att ställa in i fraps. mina lägger sig iaf i fraps mappen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
whazakhazahaza Skrivet 1 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 gött de funkade hehe, lite ny på sånnthär men det går ju nästan i slow motion, skall de vara så eller skall jag ändra någonstans?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 1 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 gött de funkade hehe, lite ny på sånnthär men det går ju nästan i slow motion, skall de vara så eller skall jag ändra någonstans?? ändra frame limiter eller vad det heter till 25 eller 30 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
whazakhazahaza Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 tack så mycket, nu funkarkar de prima! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fran Skrivet 2 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2003 Asså är det nån som vet hur man kommer in i Bloodring Derby? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 2 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2003 LoL Jag spelar typ in en film på 15 sek. och den blir typ 3 gig stor Jobbigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 2 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2003 10 minuter = 3 gb Det är just därför ni ska komperimera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alec Skrivet 6 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2003 Måste man ha overlay dvs. att man bara ser vänster upp, höger upp, vänster ner och höger ner. Kan man inte se centrerat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 13 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2003 varför har du suddat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 13 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2003 Måste man ha overlay dvs. att man bara ser vänster upp, höger upp, vänster ner och höger ner. Kan man inte se centrerat? men måste lira i 640x480, som är den högsta upplösningen fraps klarar, om man inte har köpt Fraps v.nånting som bara funkar på xp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 13 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2003 Jag har gjort en film som ligger på två låtar som sammanlagt blir 8.3* min lång ! Men när jag komprimerar blir den inte mer än 35-40 mb stor ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 13 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2003 varför har du suddat Han blev väl sur Aja, han får skylla sig själv, unpinnar denna nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 13 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2003 (redigerad) Hur komprimerar man filer med Virtual Dub? ---*Edit*--- Filmer menar jag! Redigerad 13 november, 2003 av Game_X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts