Lee_Basileye Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 Hur gör man en film egentligen? Jag vet att man kan se replayen på dem senaste trtti sekunderna men jag vet inte hur man använder fraps och hur man klipper ihop filmerna och så... snälla kan nån hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lee_Basileye Skrivet 4 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 kan man redigera *.rep filerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rippo Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 Här har du en guide om det, och här hittar du en guide om hur du får bort texten "REPLAY" i uppe i vänstra hörnet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rippo Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 kan man redigera *.rep filerna? nej, det går inte att redigera replay-filerna. dom innehåller bara text om alla positioner i spelet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lee_Basileye Skrivet 4 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 men hur sprara man filmer så man kan redigera dem och visa dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rippo Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 det går inte att visa replay-filerna utanför gta eftersom dom behöver 3D-motorn.. det står exakt vad du ska göra i den första guiden jag postade.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lee_Basileye Skrivet 5 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 Ja jag läste den och den var mycket bra och jag har gjort allt och jag lyckades med att göra en egen film.... vet du nåt gratis redigeringsprogram som e bättre än movie maker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lee_Basileye Skrivet 5 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 när jag spelade in så spelade jag inte in replayen för då ser man inte siktet.... jag vill spela in d jag gjorde i replay men finns d nåt sett som man kan spela inmed sikte? så att siktet är med i replayen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rippo Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 det dyra redigeringsalternativet är adobe premiere 6.5 (koster ett par tusenlappar,men det kan ju dimpa ner på hårddisken på nåt annat sett ) annar kan man använda microsofts egna moviemaker 2 som e ganska enelt att använda.. tror inte att det går att få med siktet i replay, inte säker dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lee_Basileye Skrivet 5 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 OK. tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 Om du använder Fraps får du med siktet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 Om du använder Fraps får du med siktet! ja, men inte i replay Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 Men man kan ju ändå inte få 1-persons vinkel i replay väll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lee_Basileye Skrivet 5 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 näpp... men nu håller jag på med en stuntfilm som ska heta "Ghost Raider" Jag kan lägga upp den sen om ni vill... men d kan ta en stund att redigera... håller på o ladda ner moviemaker 2.. men installationen har fastnat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 ja, men inte i replay Oj, jag kanske skulle ha läst igenom hela topicen! :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts