FerkurZ Skrivet 5 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2002 jag undra om någon på detta forum...vet hur man gör skin's till ICQ...jag har typ frågat 10 pers som vet bra mycket om datorer....dom har ingen anning...så jag undra om nån av er vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2002 Inte den blekaste aning... Prova att ladda hem ett annat ock editera det?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 6 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2002 "Prova att ladda hem ett annat ock editera det" vad meanar du ladda ner ett nytt ICQ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2002 "Prova att ladda hem ett annat ock editera det" vad meanar du ladda ner ett nytt ICQ? NEJ!!! Jag menar att du ska ladda hem ett skal och sen editera det!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 6 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2002 jo....det ska jag prova...bra idé Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 7 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 jo....det ska jag prova...bra idé n00b Hehehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 7 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 Du och ditt n00bande.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 7 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 (redigerad) Gå in på någon sökmotor och sök på "ICQ Skins" "Personal ICQ Skins" "How to make ICQ skins" eller gå in på download.com det finns säkert nåt program där. BOT Redigerad 22 juni, 2006 av [B][O][T] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 n00b Hehehe Fint ord jag lärt dig stoffe va?? det var ju du som var n00b först... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts