Jacker Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 Mycke Half-Life 2 Topicar! startar den här! Jag drömde att jag lira det fast det var asa-likt ettan . Men är det nån som vet System-Kraven? (De är säkert låga ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 Det finns än så länge inga officiella systemkrav. Men jag har förhandsbokat det ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 jag gjorde en officiell tråd om hl2 förut den här kommer försvinna som min system kraven ligger på 2ghz och upp för att få en bra spel upplevelse vad jag har hört Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 då ska jag köpa en ny CPU och jag ska få ett ATI radeon 9800 pro snart ! *drooooool* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chupaccabra Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 Läste att minimum är på ca 800 mhz och 256 ram(på singleplayer).Fast om vill att de ska flyta utan låg fps på multiplayer är det rekommenderat att ha 2ghz+ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 *Humgiiiii* Jag spår att denna topic kommer att låsas! *Humgiiiii* skulle inte förvåna mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 (redigerad) Några bra sidor om Half-life 2 : HL 2 Central Half-life Source Halflife2.net Half-life 2 source Total Hal-life 2 Redigerad 8 augusti, 2003 av dundersmet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts