Jacker Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 Nu blir jag faktist lite paff . Slänger alla roliga trådar bra för att dom tillhörde Spam. Och sen så flyttar man dom inte för att dom "Inte passar in" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 Vilka trådar tänker du på? Trådar som t.e.x "Personen under mig" är ju helt onödiga, dom leder ingenstans och tar bara plats, varför ska vi ha kvar sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 ochtråden öööööööööh, det VAR en mening, han ställde en fråga, slänga in i papperskoren, se min signatur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 vad dillar du om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 kolla i pepperskorgen, det finns en tråd som heter "öööööööh" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 kolla i pepperskorgen, det finns en tråd som heter "öööööööh" Det finns cirka femti-elva liknande trådar och om du bara läser runt lite i forumet tror jag du förstår anledningen. Det finns heller ingen anledning att hålla på och tjata om bannade medlemmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 ochtråden öööööööööh, det VAR en mening, han ställde en fråga, slänga in i papperskoren, se min signatur Jaja...har fått en uppläxning om att jag inte ska kasta dom i papperskorgen (Men faktum är att den faktiskt skulle låsas iaf) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Vilka trådar tänker du på? Trådar som t.e.x "Personen under mig" är ju helt onödiga, dom leder ingenstans och tar bara plats, varför ska vi ha kvar sånt? nej men på "Hitta bilden" den är väl varken Spamig eller onödig! och andra likande Trådar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 här har du den http://www.gtasajten-storage.com/forum/inv...pic=877&st=1900 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts