notorius Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 Om jag vill spela online på mitt ps2 men jag vill inte flytta ADSL-kablen varje gång jag ska spela vad ska jag köpa ? Jag kommer inte ihåg riktigt men jag tror att detvar en router eller något sånt, men för säkerhetsskull så skulle jag gärna vilja att ni tipsade mig någon billig router, vart kan jag köpa en? (Länka gärna eller skriv affärens namn) Snälla skriv snabbt för att jag får adaptern imorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 gå in på www.playstation.com dom har en jätte stor guid om internet adaptern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 gå in på www.playstation.com dom har en jätte stor guid om internet adaptern. de va inte de han fråga om på JMEdata.se kan du köpa en för 99kr... (finns bara i malmö) beställer du den via internet så betalar du frakt! då blir det 189kr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 5 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 kan man då spela på online på ps2 och vara på internet samtidigt i två olika rum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 5 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 en fråga till: Vad heter saken jag behöver? Kan ni länka? Snälla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
logik Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 MEN JA!!!! du ska ha en hub Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 7 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 jag testade med en hub idag men det funkade inte så jag ringde webhallen och dem sa att det funkar bara med en router om man har telenordia ADSL. Kan skriva vart jag kan hitta en billig router, länka gärna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 jag testade med en hub idag men det funkade inte så jag ringde webhallen och dem sa att det funkar bara med en router om man har telenordia ADSL. Kan skriva vart jag kan hitta en billig router, länka gärna. dlink routersarna är billiga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 7 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 Men VAR hittar jag en sådan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 GOOGLE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 7 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 jag pallar inte leta....men vet någon om D-Link router (Portar DI-604) funkar bra för att koppla ps2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 ja dom funkar skit bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 (redigerad) GOOGLE! Sluta säg google hela tiden, det är ganska svårt att hitta en billig router som säljs i Sverige bland alla andra miljader andra saker. Redigerad 7 augusti, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 (redigerad) BILLIG router är den billigaste jag kunde hitta Redigerad 8 augusti, 2003 av Visa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 BILLIG router är den billigaste jag kunde hitta OMFG vad var det där för nån Über-L337 router? 21,990 spänn omfg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts