Tommy_Vercetti_89 Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 Det e bara fråga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 Hur lång är Tommy? Vad heter Sonnys farmor? Hur många hästkrafter har den vanlig polisbilen? Hur många kvadratmeter är VC? Eller du kanske ville ha andra frågor? Vad är jordens omkrets? Hur många liter vatten finns det i nilen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 Hur lång är Tommy? Vad heter Sonnys farmor? Hur många hästkrafter har den vanlig polisbilen? Hur många kvadratmeter är VC? Eller du kanske ville ha andra frågor? Vad är jordens omkrets? Hur många liter vatten finns det i nilen? jag tror han menar i VC t.ex hur man klarar ett uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kraten Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 Jag behöver hjälp , har nämligen inte någon aning om hur man ska stoppa tanken som fraktas av militären genom stan. Jag tror det är sista uppdraget för han i den stora båten. Uppdraget heter "Sir Yes Sir" tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 om jag säger så här du har bit kvar tills du klartat storyn! och vänta tills han i tanken köper munkarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 (redigerad) om jag säger så här du har bit kvar tills du klartat storyn! och vänta tills han i tanken köper munkarna va?!? köper han munkar? festligt men tänk om han smular ner hela tanken Redigerad 4 augusti, 2003 av cool_pool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 har klarat 100%... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 va?!? köper han munkar? festligt men tänk om han smular ner hela tanken hehe då kommer du inte in i tanken för det e fullt med smulor så du får inte vänta för länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 jag döda dom vid banken. kötta alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts