Chrille Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 Är det bara min dator som hänger sig typ var 5-10:minut när jag spelar på internet? Nån annan som har det problemet? Är det för att jag har moddat det kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 Tyvärr är MP-modden långt ifrån buggfri och räkna med att spelet kan hänga sig ganska ofta tror det är svaret Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mralex2000 Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 Är det bara min dator som hänger sig typ var 5-10:minut när jag spelar på internet? Nån annan som har det problemet? Är det för att jag har moddat det kanske? Nejdå, du är inte ensam.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 mitt hänger sig direkt när jag tryckt new game Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spacepig Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 jag har ochså problem óch jag har ej Moddat m itt spel jag har en Ren kopia av Vicecity kan det vara windows 2000 eller är det MTA´s Client!!! nån som vet svaret på Problemet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 jag har ochså problem óch jag har ej Moddat m itt spel jag har en Ren kopia av Vicecity kan det vara windows 2000 eller är det MTA´s Client!!! nån som vet svaret på Problemet!!! läs min förra post Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts