don_salvatore87 Skrivet 5 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2002 Kommer ni ihåg de skrotade skolbussarna som finns vid 8-Balls verkstad vid Harwood och Skroten i harwood. Där står flera skrotade riktiga amerikanska skolbussar som R* tog bort från vägarna i GTA 3 Varför??? Först en bild från när Skolbussen rullade på vägarna i Liberty City Min uppfattning är att R* ville visa att skolan har dåliga resurser och bryr sig inte om barnen och det bästa sättet att visa det: Skrota Skolbussarna!!!!!!! Synd att skolbussen aldrig kom med...... Jaja, förresten har ni gjort uppdraget för Donald Love; de gamla skrotade bilarna som stod uppställda på industriområdet där man skulle rädda den orientaliske mannen, den bilen skulle antagligen komma med i GTA 3 men den var väl för vanlig och påminnde om Idaho....... Hachura som skrotad bil i GTA 3 (Staunton Island) http://www.auburn.edu/~mcalljs/gta3/vehicles/bus.jpg Bussen i GTA 3 har absolut inget med skolbussen att göra, då den har en helt annan kaross (Fönster,front m m) NI SOM TYCKER ATT JAG ÄR TRÖG FÖR ATT JAG INTE FATTAR ATT DE HÄR BILDERNA ÄR FRÅN NÄR DE GJORDE SPELET!!!!! TÄNK PÅ ATT JAG SKRIVER OM SKOLBUSSEN OCH HACHURA FÖR ATT DE FINNS I SPELET IDAG!!!!!! OM NI INTE TROR MIG SÅ ÅK TILL HARWOODS SKROTTIPP OCH TILL CARTELLENS INNERGÅRD PÅ STAUNTON ISLAND : Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2002 Men fattar du trögt?? Domma bilderna gjordes INNAN spelet!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2002 Min uppfattning är att R* ville visa att skolan har dåliga resurser och bryr sig inte om barnen och det bästa sättet att visa det: Skrota Skolbussarna!!!!!!! Den teorin var ju minst sagt skruvad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2002 Den teorin var ju minst sagt skruvad Jag håller med. Varför skulle dom vilja visa att skolan har lite med pengar i ett spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 6 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2002 Jag håller med. Varför skulle dom vilja visa att skolan har lite med pengar i ett spel? och det var lite roligt att du edit:ade efter att stellhell hade sagt det där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 6 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2002 Sjukt.... Skolbussen bryr jag mig totalt inte om eftersom det inte finns Små barn som man kan skjuta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2002 och det var lite roligt att du edit:ade efter att stellhell hade sagt det där Det tycker jag med. Jag sa det bara inte när jag såg det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 6 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2002 Det tycker jag med. Jag sa det bara inte när jag såg det. Han snacka om bilderna jag snackar om teorin......hallå......dessutom har jag inte gjort nån Edit på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 6 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2002 Han snacka om bilderna jag snackar om teorin......hallå......dessutom har jag inte gjort nån Edit på den jag snackar inte om din funnylin, utan om salvatores första post Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 6 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2002 jag snackar inte om din funnylin, utan om salvatores första post Aha okej..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 6 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2002 Min teori är att skolbussen nog skulle ha blivit censurerad om den varit med.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Trashmaster Skrivet 7 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 Min teori är att skolbussen nog skulle ha blivit censurerad om den varit med.... Nä...alla moraltanter värden runt skulle väl klaga på det..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 7 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 Det skulle vara kul om korvbilen gjorde comback från 2:an....Köra korvbil i vice city.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 Jag saknar Cossie från GTA1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 7 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 Cossie vad var det för bil (Saknar den där Love van.... eller var det cossie?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 7 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 Cossie vad var det för bil (Saknar den där Love van.... eller var det cossie?) Menar du hippie bilen?? den hette iallafall love wagon.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 7 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 Cossie vad var det för bil http://www.lothianproductions.co.uk/gta/vcity/cossie.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 7 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 Det e ju vanen (Vart får ni alla gammla smiliesarna ifrån?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 7 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 (Vart får ni alla gammla smiliesarna ifrån?) På samma sätt som man tar in bilder... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 7 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 Vart ser du alla Gammla smiliesarna ifrån då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts