Hultenius Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Varför är det ingen som lirar MTA nu ! Helt tomt på gtasajten.com port 2003/2004 MTA är en "fluga". Men när nästa version kommer så blir det fullt igen. Under tiden lägger jag ner server #2 också... ingen spelar ju där ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IssE Skrivet 22 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2003 tjena tjena ! jag e ny medlemm här så jag skulle fråga om nån som e duktig på o lägga in bilar i VC som kan ge sin msn till som så nån kan förklara om hur man gör =( (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 22 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2003 Då har du kommit helt fel, den här topicen handlar nämligen om MTA (:!!! Hoppa över till moddingforumet och läs denna guide istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kribbe Skrivet 28 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2003 Hultenius Posted on Oct 22 2003, 15:40 Då har du kommit helt fel, den här topicen handlar nämligen om MTA Hoppa över till moddingforumet och läs denna guide istället. Indeed... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 Fan va fränt det verkar! Men ingen vill spela... nån som vill? Kontakta mig på MSN: martin.hem1@telia.com eller ICQ 135466085 Ska åka o äta nu men idag, måndag, så är jag online 18:00, så sök mig på MSN/ICQ så kan vi spela! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tonzar Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 jag har gjort allt de dära..men nu när jag ska bli conenctad står det bara Incompatible..o nånting..:S.. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tonzar Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 nu blir jag connectad..men det står att some or all files is modifeid..please reinstall gta ..nån som kan hjälpa mig?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 nu blir jag connectad..men det står att some or all files is modifeid..please reinstall gta ..nån som kan hjälpa mig?? Du ska installera om VC.. inga moddar får du ha.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tonzar Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 du va ju dukgtit på att översätta..jag fatta väl d..men va menas me moddar?.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 du va ju dukgtit på att översätta..jag fatta väl d..men va menas me moddar?.. Moddar = modifikationer, alltså nya bilar, banor, uppdrag etc som du laddat ner till ditt Vice City... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tonzar Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 okej men de har jag inte..de e bara att jag har fuskat lite me det..jag har inte orginal spelat o jag har iheler inte det utbärnnt..fast åp alcohol.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskare100 Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 Hej! Jag har lyckats starta en server på GTA:VC! Den fungerar och har 6st aktiva... Den finns på 213.134.120.74 & port 2003! Mycket bra guide, tack till gtasajten! /Oskar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nark Buddy Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 :'( Kan inte spela. Har bara modem. Bor i en by utan bredband. Men skolan har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Memphis Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 (redigerad) Kan inte spela, kommer bara till när det laddar, sen blir det bara svart. Är det lång loading time eller? Det står nått om unhandled exception.. Redigerad 30 november, 2003 av Memphis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 Vill nån lira? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 NÅGON SOM VILL LIRA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 Kan inte spela, kommer bara till när det laddar, sen blir det bara svart. Är det lång loading time eller? Det står nått om unhandled exception.. Ja har samma problem... Detta suger very hårt indeed... Ja ska forska lite i det. Ja återkommer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Hej! Jag har lyckats starta en server på GTA:VC! Den fungerar och har 6st aktiva... Den finns på 213.134.120.74 & port 2003! Mycket bra guide, tack till gtasajten! /Oskar Det står ju bara "diskonekted", vad gör jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Palma- Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Hur kickar man folk när man själv startat server? Och går det o fuska? För ibland kan man mata hur mkt skott som helst på dom utan att det händer nåt, SÅ J*VLA LAMT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin Skrivet 14 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2004 Hur fuskar man? Jag vill absolut inte bli odödlig eller ha alla vapen, det e surt Vill bara trimma bilarna ltie...vet att det gor , kul om man kör stunt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts