Jacker Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 Jag ska se om jag klarar MTA . Men varför kan man inte göra det simplare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 24 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2003 hjääälp! miit mta crashar typ efter 15 min när ja lirar...hela j*vla tiden...as jobbit...nån som vet hur jag kan fixa det? Tänk på att MTA fortfarande inte är färdigt, det kraschar ganska ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 24 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2003 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 24 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2003 Lirade med Micke = Gtagalen igår, skit skojj ju (MTA 0.2 alltså) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2003 HMMMM... jag har lite problem med MTA... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 hmm prova för en timma sen det gick ju sådär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
papagai Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 måste man ha ett äkta VC? inte brännt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
whazakhazahaza Skrivet 7 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 hmm...vet inte hur detfunkar med brännt...men...host...vissa crackade funkar visst endå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 7 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 Man behöver inte ha originalspelet, nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
papagai Skrivet 7 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 men grejen e, att jag inte kan installera patch 1.1, (för det behöver man väll om jag fattat det rätt), för att den hittar ingenstans att lägga den på fastän att jag lägger den rätt (om ni fattar) MTA o allt annat har jag fixat, men jag fattar inte det med patch 1.1 :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 7 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 Varför är det ingen som lirar MTA nu ! Helt tomt på gtasajten.com port 2003/2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 7 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 Varför är det ingen som lirar MTA nu ! Helt tomt på gtasajten.com port 2003/2004 Intresset har kanske slocknat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 7 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 Intresset har kanske slocknat... Hoppas inte det, för det är kul att spela med sånna man "känner" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 men grejen e, att jag inte kan installera patch 1.1, (för det behöver man väll om jag fattat det rätt), för att den hittar ingenstans att lägga den på fastän att jag lägger den rätt (om ni fattar) MTA o allt annat har jag fixat, men jag fattar inte det med patch 1.1 :"> Samma problem här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 Varför är det ingen som lirar MTA nu ! Helt tomt på gtasajten.com port 2003/2004 jag kör faktiskt nån gång då och då... namnet: untitled.bmp men för kanske två veckor sedan var ju 2003-2005 proppfulla hela tiden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 9 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2003 Right then... Snart kan du se dig som *BANNED* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 10 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2003 Ett stort problem med MTA som gör att jag får mitt årliga ryck som jag brukar tillägna en del hyperdåliga spel !! Jaja, men jag skuter och skuter och skuter och skuter och skuter och skuter ochskuter och skuter och det sprutar blod och sprutar blod, bla bla bla !! Sen ställer de sig upp och skuter ner mig !! Adhd får jag ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 Ett stort problem med MTA som gör att jag får mitt årliga ryck som jag brukar tillägna en del hyperdåliga spel !! Jaja, men jag skuter och skuter och skuter och skuter och skuter och skuter ochskuter och skuter och det sprutar blod och sprutar blod, bla bla bla !! Sen ställer de sig upp och skuter ner mig !! Adhd får jag ! det är för att det är fördröjning på spelet... det ser ut som att du träffar, men du kan skjuta en halvmeter ifrån den du siktar på på honom/hennes dator! eller så har alla du skjuter på trainer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 Ett stort problem med MTA som gör att jag får mitt årliga ryck som jag brukar tillägna en del hyperdåliga spel !! Jaja, men jag skuter och skuter och skuter och skuter och skuter och skuter ochskuter och skuter och det sprutar blod och sprutar blod, bla bla bla !! Sen ställer de sig upp och skuter ner mig !! Adhd får jag ! Det där råkar jag också alltid ut för. Jag skjuter hundratals skott, sen reser de sig upp, tar fram pistolen och efter två skott är jag död... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Samma problem här! Inge warez här Och nej, man behöver inte 1.1 patchen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts