Jocken Skrivet 17 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2003 Fuska hur mycket du vill (blir inget kul då), men man kan köra trainers och sånt om man känner för det...vilket alla tycks göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 17 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2003 (redigerad) hoppas det går att flyga flyplan i 0.2 *edit* HÄR ladda jag ner det Redigerad 17 september, 2003 av fr34k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 17 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2003 Fuska hur mycket du vill (blir inget kul då), men man kan köra trainers och sånt om man känner för det...vilket alla tycks göra Tycker att alla kör extremt snabbt, dör aldrig och dödar mig hela tiden... Var får man en trainer?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 17 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2003 (redigerad) Börja med att ladda ner MTA härifrån. När du har laddat ner det så installera det så ska du ladda ner The All-Seing Eye härifrån. vad är det för något?? The All-Seing Eye Redigerad 17 september, 2003 av oooo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 17 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2003 (redigerad) Var får man en trainer?? codenamevice.co.uk Redigerad 18 september, 2003 av fr34k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 17 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2003 (redigerad) Tack Ni vill inte spela med mig nu, för här ska fuskas... Redigerad 17 september, 2003 av SuXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 18 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2003 jag can conecta men när jag startar vice city så kommer det upp en ruta där det står unhandled exception...och sen at address sen när man klickar ok så kommer det upp en ruta där det är alternativen skicka felrapport och skicka inte HJÄLP!! tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 18 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2003 Hallå Terminator du behöver patch 1.1 var tankar man det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 19 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2003 var tankar man det! gtasajten! gta-diggarna-> har du en 100% ren vice installation? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Teddy_ponken Skrivet 19 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2003 asså var laddar man hem 0.2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 19 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2003 asså var laddar man hem 0.2? har inte kommit än, men snart hoppas jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 19 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2003 gtasajten! gta-diggarna-> har du en 100% ren vice installation? ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 19 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2003 hallo kan nån hjälpa mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pampers Skrivet 21 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2003 Står så här när jag ska starta gta i v 0.2.0: "Some or all of your game files have been modified. Please reinstall VC/MTA. (CRC-check failed)" Vad är felet? Har installerat om vc men det funkar ändå inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 21 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2003 Står så här när jag ska starta gta i v 0.2.0: "Some or all of your game files have been modified. Please reinstall VC/MTA. (CRC-check failed)" Vad är felet? Har installerat om vc men det funkar ändå inte. Felet är att du inte har betalat för ditt spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
whazakhazahaza Skrivet 21 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2003 hmn, har också de problemet men en vän har hmn...inte betalt men han kommer in endå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 21 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2003 när jag startar vc så trycker jag på new game men jag är ändå inte inne på servern! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 21 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2003 Då måste du ha gjort fel i antingen VC eller MTA. Menar du 0.1 eller 0.2 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2003 Här har ni svaren på alla era frågor... MTA:VC 0.2 F.A.Q. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
whazakhazahaza Skrivet 21 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2003 inte riktigt alla svaren... när jag conectat till en server å trycker på start game händer ingenting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts