Jocken Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 Nja, det har ändå sina brister Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 Jepp, lirade första gången nyss.. kraschade efter en kvart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 Jepp, lirade första gången nyss.. kraschade efter en kvart de beror på vilken uppkoppling man har och hur många som é inne på servern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rocky Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 helvete länk jäveln i början funkar ju inte ens där det står "HÄR" så man kan ju fan inte ens ladda ner det, kan nån skicka ny länk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 helvete länk jäveln i början funkar ju inte ens där det står "HÄR" så man kan ju fan inte ens ladda ner det, kan nån skicka ny länk! Men gud vad folk e så bitchiga här... Attitydproblem 3000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
infernus Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 helvete länk jäveln i början funkar ju inte ens där det står "HÄR" så man kan ju fan inte ens ladda ner det, kan nån skicka ny länk! Har samma problem men hittar inget på http://www.multitheftauto.com/downloads.php heller... Vilken download ska man välja där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 Har samma problem men hittar inget på http://www.multitheftauto.com/downloads.php heller... Vilken download ska man välja där? http://www.multitheftauto.com/downloads.php?file_id=26 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 mitt låser sig på första loading rutan med ©:s etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terminator Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 fan det funkar ej jag har gjort allt som står menn de funkar inte det kommer ju bara ett nytt spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terminator Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 hehe det är fixat nu men nu fattar jag inte asså jag har connectat till en server startar mitt vc,men sen kommer det upp nån jädra varnings-signal o sen pajar alltihop HJÄLP MIG :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 (redigerad) Var finns Huntern? Jag tycker att varenda spelare åker omkring i den utom jag... Redigerad 4 september, 2003 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 5 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 (redigerad) Jag har den inte på Installed list och inte på Not installed list. Men jag har en massa andra jävla spel som jag inte ens har. har du senaste verisionen av ASE?? Redigerad 5 september, 2003 av fr34k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 5 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 (redigerad) Var finns Huntern? Jag tycker att varenda spelare åker omkring i den utom jag... Så är det för mig med. Alla har den, men inte jag Redigerad 16 september, 2003 av SuXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 5 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 På militär basen som vanligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurkan Skrivet 9 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2003 Nån som kan förklara vad det går ut på? =) Gäller det att döda varandra eller e det nått annat det går ut på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 9 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2003 Japp döda varrandra klart Slut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Teddy_ponken Skrivet 9 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2003 Hallå Terminator du behöver patch 1.1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 16 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2003 går det inte spela om man har moddat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 17 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2003 Jag har den inte på Installed list och inte på Not installed list. Men jag har en massa andra jävla spel som jag inte ens har. Undras vad som menas med Not Installed, hmm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 17 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2003 Varför dör ingen när man skjuter på dom? Går det att fuska på på MTA? Dum i huvudet (Är jag...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts