mrVercetti Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 Har du nån brandvägg som e på kanske? Testa stänga av den isåfall.. har oxå d problemet.. :'( men jag har garanterat ingen brandvägg... nån som kan hjälpa mig??!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 jag vet vad det är. Skriv in ditt nick i rutan till höger i MTA! Hade också det problemet ibörjan. Annars kan ni läsa min guide här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mrVercetti Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 jag har skrivit in mitt namn.. jag connectar till server.. jag kan spela.. fast bara några sekunder/minuter. Sen står det "Dissconnected from server". Sen får jag tabba ner, och connecta igen, sen funkar det ytterligare nån minut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 jo, det är inte helt bugg fritt...mitt hänger sig efter 10 min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 säkert att ni inte har Xps egna brandvägg? om ni har xp. om: klicka på dom där blinkande skärmarna nere i tray. sen Egenskaper -> advancerat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mrVercetti Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 har ME. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
curry Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 Jag har ett problem jag ser dom andra men de ser inte mig och jag har funnit svaret men jag förstår inte. Lösningen: "3: RIGHT-CLICK gta-vc.exe (that is click the file with ur right muse button) and open Properties. 4: Go to the compatibility tab, and set the program for Windows 200 compatibility mode. " Men var är "compatibility tab" ?! (:!!! Skulle bli glad om ni kunde hjälpa mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 Jag har ett problem jag ser dom andra men de ser inte mig och jag har funnit svaret men jag förstår inte. Lösningen: "3: RIGHT-CLICK gta-vc.exe (that is click the file with ur right muse button) and open Properties. 4: Go to the compatibility tab, and set the program for Windows 200 compatibility mode. " Men var är "compatibility tab" ?! Skulle bli glad om ni kunde hjälpa mig Översätt til svenska då! "Kompatibilitet" blir det då! Alltså, kompatibilitetsfliken! Gå till fliken "Kompatibilitet". (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
curry Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 Översätt til svenska då! "Kompatibilitet" blir det då! Alltså, kompatibilitetsfliken! Gå till fliken "Kompatibilitet". (:!!! Japp jag vet. Men det finns ingen flik den enda fliken som finns är Allmänt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 Japp jag vet. Men det finns ingen flik den enda fliken som finns är Allmänt Då har du inte Windows XP, det är det enda windows som har den fliken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Nitty Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 (redigerad) I LÖÖÖÖVE MTA Redigerad 16 augusti, 2003 av 2dope Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Nitty Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 (redigerad) Är det alltid natt i MTA? Redigerad 16 augusti, 2003 av 2dope Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Nån som villa spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 mitt crashar direkt när jag trycker new games Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 j*vlar vad buggigt det var vissa saker är ju osynliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 är det nån som vill köra? pm.a mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rocky Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 jag kan inte ens klicka på länken där det står "ladda ner mta här". det står bara sidan finns ej, nån som har anna länk??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rgames Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Jag kan inte konekta när jag startar vc fastnar den vid laddning saken efter introt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kraten Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 (redigerad) Hej , jag har försökt sätta upp en egen server och kan själv gå in på den men när en kompis försöker gå in på den så står det connection timed out. Servern finns med på listan i Ase Hjälp Redigerad 25 augusti, 2003 av Icefl0wer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 MTA ROCKAR!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts