Chrille Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 (redigerad) Börja med att ladda ner MTA härifrån. När du har laddat ner det så installera det så ska du ladda ner The All-Seing Eye härifrån. Och sedan installera det... Sen startar du det och skriver i information du ska skriva i och ser till att "Multi Theft Auto" står med i listan över installerade spel... Om den inte gör det så får du gå in på Not Installed i options och välja "Multi Theft Auto" och sedan skriva in sökvägen under "Program Location"! Sen när du gjort det och är inne i programmet så borde det stå Multi Theft Auto i listan till vänster, då är det bara högerklicka på den och välja "Refresh" så får du sedan upp en lista med servrar... När du sedan valt server så dubbelklickar du på den och så öppnas MTA.. Det är inte säkert att du blir connectad första gången du använder det eftersom du måste skriva in ditt "Nick" om det är tomt i den rutan.. Sen när du gjort det så är det bara trycka connect igen.. Och när du sedan är connectad så startar du ditt Vice City och väljer "Start Game" sen "New Game".. Sen är du inne.. UPPDATERAD -- 2003-11-21 -- Fixade en direkt länk till nerladdnings sidan för MTA 0.2.2. Redigerad 22 november, 2003 av Chrille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 bra! pinnar denna!, nån får väl ta bort det om dom inte gillar det... jag tycker den ska vara pinnad iallafall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Teddy_ponken Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 asså denna guiden var mycket förståndlig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 Hur får man upp MTa på "Not installed games" listan då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chrille Skrivet 5 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 Du kan inte få upp den där om du har den på din installed list.. Ananrs står den under Multi Theft Auto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 Du kan inte få upp den där om du har den på din installed list.. Ananrs står den under Multi Theft Auto Jag har den inte på Installed list och inte på Not installed list. Men jag har en massa andra jävla spel som jag inte ens har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Jag har den inte på Installed list och inte på Not installed list. Men jag har en massa andra jävla spel som jag inte ens har. Jaha ja.... en massa spel som inte du har....HMMMM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Jaha ja.... en massa spel som inte du har....HMMMM Och vad menar du med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Och vad menar du med det? Tror det var det här han menade: Men jag har en massa andra jävla spel som jag inte ens har. Och det ser lite kul ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 (redigerad) Jo på listan då menade jag, jag va kanske lite otydlig. Redigerad 6 augusti, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mixbox Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 (redigerad) Jag har tagit mig äran att få döpa min server i gtasajtens namn iaf. jag har startat en server åt er på GTASajten, tyvärr på telia 0.5 mbit lina men det funkar. Ha de bra //MiX [ servern bortagen ] Redigerad 8 augusti, 2003 av mixbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 jag fattar inte, hur joinar man game? och hur ser man om man har joinat ett game? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 Ärligt talat...vad går MTA ut på..springer man bara omkring och dödar varann..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mixbox Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 Jag har gjort en guide till hur man connectar och den finns HÄR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 hur kommer jag in dit? så långt alltså.... jag vet, jag är segt, har inte sovit på ett tag nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chrille Skrivet 8 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 hur kommer jag in dit? så långt alltså.... jag vet, jag är segt, har inte sovit på ett tag nu Det är bara att öppna MTA, om du nu har det installerat vill säga Det borde ligga på start menyn när du installerat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 Det är bara att öppna MTA, om du nu har det installerat vill säga Det borde ligga på start menyn när du installerat... jag misstänkte väl det... men mitt MTA vill inte öppna sig hur jag än vrider och vänder på det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mixbox Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 jag misstänkte väl det... men mitt MTA vill inte öppna sig hur jag än vrider och vänder på det... Installera om, starta om datorn, patcha VC, ladda hem alla windows updates... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rabbit_man Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 Det går inte för mig att connecta!!! Först går det bra men sen står det att anslutning tiden är slut!!! Aningen wired Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chrille Skrivet 9 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 Det går inte för mig att connecta!!! Först går det bra men sen står det att anslutning tiden är slut!!! Aningen wired Har du nån brandvägg som e på kanske? Testa stänga av den isåfall.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts