Pico Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 Finns det någon hemsida som säljer den gamla klassikern Oddworld 1 på PC? PIC: OBS: Kartongen BEHÖVER inte likna den på bilden (det är den Amerikanska)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 varför vill du ha det spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 ehh.. kanske tycker det är kul, känslan går före grafik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 (redigerad) ehh.. kanske tycker det är kul, känslan går före grafik Jag frågade bara varför han ville ha det inte att det var dåligt eller damp grafik Jag har kört det och det är sk*t kul! Redigerad 4 augusti, 2003 av cool_pool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 Hahaha, det där är ett aegande spel!!! Älskar det!!!! Kolla på ginza eller webbhallen eller nått... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 5 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 varför vill du ha det spelet? Det väcker mina nostalgiminnen - de fantastiska FMV sekvenserna, sligsen, scrabsen, paramitehordarna - oooh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts