Absurd Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 nu börjar jag störa mig kraftigt på det här. jag få upp det lite då och då när man laddat ner nya moddar. det är moddar som jag ser att flera personer har här på forumet. finns det inte nått man kan ladda ner så det fungerar. är är ju så dumma ! PC versionen är ju riktigt ful ! tår gas finns inte med ! det hänger sej om man laddar ner fel saker ! horer !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 inte för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 mikke: är det moddar med nya modeller du laddar hem? testa att trycka på rebuild archive (felstav?) i imgtool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-101 Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 om du har nåt codec som typ heter nemo codec pack eller så.... så måste det bort..... då funkade allt för mig igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ínko Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 prova installera dmagic wheels manuellt.. brukar vara det som är felet när man tankar mods med egna hjul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts