BigBear Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 Jag har MSN Messenger 6.0 och 4.7 och i fredags la dom av, inget av dom funkar. Jag har provat ominstallerat och använt systemåterställning, inget har hjälpt. Har även kollat efter virus men det finns ej. Nån som vet vad som kan va fel eller hur man fixar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 vad är det som händer när du förstår att det är nåt fel..är det nån skylt som kommer upp (i så fall vad) lr vad är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 4 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 den loggar in, sen så kommer den här upp före man ser vilka som é online: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 formatera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 4 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 formatera tänker inte formatera bara för att inte msn messenger inte funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mralex2000 Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 den loggar in, sen så kommer den här upp före man ser vilka som é online: Så där har jag med fått helt plötsligt bara, nu för nån dag sen.. Men det blir bara så när jag startar Outlook Express 6.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 Så där har jag med fått helt plötsligt bara, nu för nån dag sen.. Men det blir bara så när jag startar Outlook Express 6.. jag har också fått det fågra gånger.. man (brukar funka för mig!) gåt in i windows messenger mappen och tar bort dom filerna som går att ta bort.. då brukar det (för mig iallafall!) funka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vampire Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 den loggar in, sen så kommer den här upp före man ser vilka som é online: jag brukar bara ta bort programmet och sen install det igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 4 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 har provat ta bort allt o installerat igen, samma resultat som förrut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 använd icq, övertala alla dina vänner att gå över till ICQ, mkt bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 4 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 använder de också, men dom flesta av polarna använder msn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rippo Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 finns andra msnm-klienter.. sök på google.. nån av dom borde väl fungera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 testa Trillian då, tror att addressen var trillian.cc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxter Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 BigBear Jag råka ut för det samma. Satt och fundera på vad det var för möjliga fel (Ingen Aning igentligen) Men I och med att MSN 6.0 nyligen släpts så fick jag för mig att kanske krokar de två programen. Jag testade att avinstallera Windows Messenger" Eller som jag brukar kalla den MSN 4.5-4.7 !?! Så jag skrev en tråd i Allmänt forumet gällande hur man gör i (XP). Jag Av installerade MSN 4.X och installera MSN 6.0 på nytt då börja det att fungera igen. Testa du det kan ju inte bli värre i allafall. "Det är som sagt många vägar till Rom och alla är dock inte korta" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 5 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 (redigerad) @Maxter: provade de men de funkade tyvärr ej... @Rippo: fan va dum jag va att jag inte tänkte på de , har laddat ner 5.0 nu och de funkar perfekt @vigge89: Trillian funkade bra, men ville ha msn messenger , hade använt de om ingen messenger funkat ville ju ha 6.0 men de funkar ju inte :'(, men 5.0 é bättre än inget Tack för all hjälp. (hmm, man kanske ska prova ladda ner 6.0 engelsk version) *edit 6.0 engelsk funkade ej Redigerad 5 augusti, 2003 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts