Hedagarden Skrivet 5 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2002 Är det nån mer än jag som har tröttnat på GTA3? Jag menar, jag har varvat det 2 ggr på ps2 och 2 ggr på pc + att jag har spelat atskilliga timmar utan att göra uppdrag, bara åka omkring. Det skulle vara kul att se hur många timmar man har spelat. Jag skulle tippa på att jag har spelat kanske nånstans mellan 200-300 timmar. Det är väl inte helt omöjligt eller? Nu hoppas jag verkligen att VC kommer snart för nu har jag inte spelat GTA3 sen den 8:e augusti. Nån som har några tips på andra bra spel, helst små spel man kan ladda hem, jag har bara modem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2002 jag hade tröttnat åp det innan men efter som jag inte har kunnat spela det åp ca 1 och ½ månad nu så börjar man bli lite sugen igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2002 Jag har inte spelat det på aaas länge, o ja längtar inte heller... Man har helt enkelt gjort det man har velat göra.. Köp lite andra spel... Annars köp PcGamer o kolla in deras demon, rätt roliga ibland.. Annars kan man va busig o köpa brända spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 5 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2002 Jag hinner inte spela något men jag är inte heller jättesugen på det. Just nu väntar jag på GTA VC och jag söker förbrilt efter ett PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 5 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2002 Just nu väntar jag på GTA VC och jag söker förbrilt efter ett PS2. Nu är det gött att ha ett Ps2 precis bredvid sängen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts