notorius Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 Jag har äntligen köpt socom till ps2 och det är nog ett utav de bästa spelen jag nånsin sett. Jag ville bara veta om det finns någon som har det och som kan köra online för att jag får adaptern imorn. Ps. Jag kom hem från Italien igår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 jag och min kompis brukar spela socom online Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
weferoz Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 mm, jag spelar socom , är med i klanen Swedish Force och heter SF|weferoz där.. Vad heter du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
weferoz Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 Och .. du kan gå in på www.swedishforce.tk det är våran klanhemsida .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 Och .. du kan gå in på www.swedishforce.tk det är våran klanhemsida .. jasså du är medlem nu Våfflan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
weferoz Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 Det kan du ge dig på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 5 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 om jag vill bli medlem i klanen, vem ska jag kontakta för att bli medlem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 FUnderar på att Köpa Socom men har ett par frågor. 1. Är Single-Player delen kul? 2. Vad kostar det med nätverksadapter? 3. Jag har Adsl (2,5 mbit), behöver jag bara koppla in det till ps2:an då eller e det nån avgift för att lira online? 4. E Kontrollerna bra? 5. e spelet kul överhuvudtaget? 6. Finns det nån länk med film när nån lirar online, vill se hur det ser ut =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 FUnderar på att Köpa Socom men har ett par frågor. 1. Är Single-Player delen kul? 2. Vad kostar det med nätverksadapter? 3. Jag har Adsl (2,5 mbit), behöver jag bara koppla in det till ps2:an då eller e det nån avgift för att lira online? 4. E Kontrollerna bra? 5. e spelet kul överhuvudtaget? 6. Finns det nån länk med film när nån lirar online, vill se hur det ser ut =P 1.Ja 2. mellan 300 och 600 3.du behöver koppla in det och avgifter ska bara vara på massiva online spel 4.jag tycker det 5.ja 6ja någon stans här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Det verkar ju skitgrymt, kostar spelet alltså 300-600 inkulsive Nätverksadapter? och får man isåfall med headset? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 och vart kan man köpa det btw. =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Socom@weferoz: ändrade din sign, bilden var för stor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Det verkar ju skitgrymt, kostar spelet alltså 300-600 inkulsive Nätverksadapter? och får man isåfall med headset? spelet kostar 500-700 och adaptern 300-600 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Hmm det blev rätt dyrt =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 var köper man de billigast? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts