anders2 Skrivet 5 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2002 Hur snabbt är ditt internet? Välj det alternativ som ligger närmast om inte din hastighet finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 5 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2002 Snabbar en 10 (Ne skojade bara) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2002 Snabbar en 10 (Ne skojade bara) Varför röstade du på det då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 5 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2002 För att skoja.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2002 För att skoja.... Hahaha, det va så roligt så jag började gråta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders2 Skrivet 5 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2002 Snabbar en 10 (Ne skojade bara) Det finns faktiskt anslutningar som är snabbare än 10 Mbps så det är inte roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2002 2.5. Jag röstade på 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 6 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2002 Jag har telia ADSL! Först kostade det 200 kr/månad men nu har höjt prister till 300 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 6 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2002 Jag har telia ADSL! Först kostade det 200 kr/månad men nu har höjt prister till 300 Ja Precis håller med dig Dom bara höjer dom J*VLARNA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts