Absurd Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 när man har bredband så får man ju med typ en plats på internet där man kan lägga upp bilder och annat. hur som helst: jag har Telenordia ADSL. sidan man får är: http://user.tninet.se/~användarnamn. skall man inte logga in nån stans. det står inte va jag vet i mina papper. kan inte nån säja va jag måste gjöra ? känner att det vore grymt bra med den nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 asså ladda ner Ws Ftp och kolla in dina papper igen...kan fixa nåra screens o visa hur man gör om du väntar ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 4 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 jag har hela natten på mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 jag har hela natten på mig. vi tar pm istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 4 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 fungerade inte. så jag mailade Telenordia. men dom ger troligen inte nått bra svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 fungerade inte. så jag mailade Telenordia. men dom ger troligen inte nått bra svar. asså supporten brukar ge bra svar..till mig iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 4 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 jag får hoppas det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 (redigerad) när man har bredband så får man ju med typ en plats på internet där man kan lägga upp bilder och annat. hur som helst: jag har Telenordia ADSL. sidan man får är: http://user.tninet.se/~användarnamn. skall man inte logga in nån stans. det står inte va jag vet i mina papper. kan inte nån säja va jag måste gjöra ? känner att det vore grymt bra med den nu. testa att skriva: ftp://användarnamn@ftp.user.tninet.se edit* funkade nog inte Redigerad 4 augusti, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 det borde finnas papper på dina uppgifter om det nu är en tjänst från telenordia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 Mmm, ag fick lösen och allt på papper från comhem också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 4 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 lösen å sånt får man ju så klart. men det är det att dom gått ihop med ett annat bolag. så det har ändrats lite. men jag behövde iaf den saken som går att ladda ner här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 Den här frågan kanske skulle passa här Får man hemside platts om man har Bostream? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rippo Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 (redigerad) har telenordia.. hade d innan dom gick ihop med glocalnet. såhär gör jag: i valfri ftpklient, host address: adslftp.tninet.se login = anv.namnet password = lösen adressen blir sen http://user.tninet.se/~"anv.namnet" tror inte man har nåt utrymme på bostream om man inte beställt det till, inte säker dock Redigerad 4 augusti, 2003 av Rippo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 har telenordia.. hade d innan dom gick ihop med glocalnet. såhär gör jag: i valfri ftpklient, host address: adslftp.tninet.se login = anv.namnet password = lösen adressen blir sen http://user.tninet.se/~"anv.namnet" ahaa..så måste det vara..visste inte vad telenordias hostadress var bara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 6 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 nu skall kompisen åxå fixa en server. låt oss kalla han för "Ägget". han har *fniss* com hem. hur skall addressen vara om hans användar namn för E-mailen är: u31218550 ? tacksam för hjälp så jag slipper höra tjatet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 nu skall kompisen åxå fixa en server. låt oss kalla han för "Ägget". han har *fniss* com hem. hur skall addressen vara om hans användar namn för E-mailen är: u31218550 ? tacksam för hjälp så jag slipper höra tjatet. Samma som email-namnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 6 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 tackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 är comhems bredband dåligt? undrar, kanske ska beställa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 (redigerad) är comhems bredband dåligt? undrar, kanske ska beställa Menar du Com hems 0,5 mbit/s ADSL? I sånna fall, ja, det är dåligt. Min kompis har det, och det är ungefär samma skit som Telia! Redigerad 6 augusti, 2003 av TobbeH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 (redigerad) syftar på 1 mb/s Redigerad 7 augusti, 2003 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts