Karlsson Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 Kan man ställa in balansen mellan bilarna? För det ser lite dumt ut när man är ute och kör och möter fem stycken GT40:s på rad medan vissa bilar man lagt in hittar man bara på spawnpoints och aldrig i trafiken om man inte kör just den bilen. Sen har jag en fråga om man kan modda vice city för mycket, jag har lagt in en 8-9 bilar, och nu är området runt sunshine autos helt konstigt, det är precis som man spelar utan 3d-kort. En skärmdump på det, men när det är som värst så försvinner träd,lyckstolpar m.m och alla människor, det enda som är normalt är bilar och marken, men som sagt bara runt sunshine autos, kör man därifrån blir allt normalt. http://equinox.homelinux.net/public/uplfol.../konstigt03.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 (redigerad) problemet som du har runt sunshine fick jag på hela spelet vet ej vad det beror på, men jag hade också moddat ganska mycket Redigerad 4 augusti, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 testa 1.1 patchen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 det är tyvärr inte det, men för mig funkade det genom att instalera om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 Kan man ställa in balansen mellan bilarna? För det ser lite dumt ut när man är ute och kör och möter fem stycken GT40:s på rad medan vissa bilar man lagt in hittar man bara på spawnpoints och aldrig i trafiken om man inte kör just den bilen. Du kan öppna default.ide med anteckningar och ändra det som står efter null. Ändra till ignore om du bara vill att den ska spawna på utsatt ställe, alltså att Hotringen bara ska spawnas i showroom eller till normal, worker osv så att de spawnas överallt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 Du kan öppna default.ide med anteckningar och ändra det som står efter null. Ändra till ignore om du bara vill att den ska spawna på utsatt ställe, alltså att Hotringen bara ska spawnas i showroom eller till normal, worker osv så att de spawnas överallt. men det går inte att ändra hur slump generatorn fungerar, det kan fortfarande komma flera likadana bilar i rad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 (redigerad) hängde sig när jag lag in den 61 bilen så nu har jag inget vc Redigerad 4 augusti, 2003 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 hängde sig när jag lag in den 61 bilen så nu har jag inget vc tror inte du kunde få in 61 bilar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts