Jump to content

Wallpapers!

ZalCiNoWa
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 63
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

jag använder alltid linux red hat för man bor ju i finland (w00t)

ps. värdens största misstag är att bill gates föddes :lol:

Knappast! (w00t) Jag använder också Linux (Debian), men bara för det är m$ och Bill Gates inte dåliga! (w00t) Windows är skit, men många andra produkter är bra! T.ex. Xbox!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bill har blivit berömt på apple's bekostnad.. han tog allt därifrån och sa att det va hans.. (w00t) Jävla Bill "fulefan" Gates... :lol:

Du tänker på att Mac var först med ett fönster-baserat operativsystem? Ja, det var dom, och microsoft härmade deras idé i Windows. (w00t)

Men det var inte det som gjorde honom känd! Tänk på att Bill Gates som tonåring skapade DOS, och det vart han ganska känd för! (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

såg en film om när bill skapade ms, man ficks se då han "sa" att han skulle bättre på det lite, så han fick en beta, sen så sa han att han skulle stjäla den av dom till sida kompisar! :'( sorgligt, mac skulle äga världen om inte MS hade kommit med sitt os fönster

Såg du den med.. På femman.. :lol:

Han stal allting.. (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du tänker på att Mac var först med ett fönster-baserat operativsystem? Ja, det var dom, och microsoft härmade deras idé i Windows. :(

Men det var inte det som gjorde honom känd! Tänk på att Bill Gates som tonåring skapade DOS, och det vart han ganska känd för! :P

Skapade och Skapade....

Han köpte en DOS som var en kopia av dåtidens största OS, CP/M av ett företag vid namn SCP...

Sen kopierade M$ lite mer av CP/M och sålde till IBM....

Riktiga skurkar ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ang. mac vs pc så e ju d en smaksak. själv tycker jag att datorerna ser otroligt mycket snyggare ut och Mac OSX är lätt snyggare än windows xp..

eftersom mac har typ 5% av marknaden så utvecklas ungerfär lika stor del av programmen/spelen till mac, men något mac är bra på så är det bid/video/ljud redigering.

Apple's iPod är iaf den snyggaste mp3spelaren som gjorts!

tillbaka till topic: <_<

den här bakgrunden gjorde jag för ett tag sen:

bild

Länk till kommentar
Dela på andra sidor