boss Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 PS. Jag e en Linux fantast... Kanske märks... jag använder alltid linux red hat för man bor ju i finland ps. värdens största misstag är att bill gates föddes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 jag använder alltid linux red hat för man bor ju i finland ps. värdens största misstag är att bill gates föddes Knappast! Jag använder också Linux (Debian), men bara för det är m$ och Bill Gates inte dåliga! Windows är skit, men många andra produkter är bra! T.ex. Xbox! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 jag använder alltid linux red hat för man bor ju i finland ps. värdens största misstag är att bill gates föddes nej, han var HELT ok innan han skapade MS och blev maktgalen och en rill ful fan, han har åkte skit snabbt med bilen, älskade datorer, altså helt ok INNAN ms blev berömt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 Bill har blivit berömt på apple's bekostnad.. han tog allt därifrån och sa att det va hans.. Jävla Bill "fulefan" Gates... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 Bill har blivit berömt på apple's bekostnad.. han tog allt därifrån och sa att det va hans.. Jävla Bill "fulefan" Gates... Du tänker på att Mac var först med ett fönster-baserat operativsystem? Ja, det var dom, och microsoft härmade deras idé i Windows. Men det var inte det som gjorde honom känd! Tänk på att Bill Gates som tonåring skapade DOS, och det vart han ganska känd för! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 såg en film om när bill skapade ms, man ficks se då han "sa" att han skulle bättre på det lite, så han fick en beta, sen så sa han att han skulle stjäla den av dom till sida kompisar! :'( sorgligt, mac skulle äga världen om inte MS hade kommit med sitt os fönster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 såg en film om när bill skapade ms, man ficks se då han "sa" att han skulle bättre på det lite, så han fick en beta, sen så sa han att han skulle stjäla den av dom till sida kompisar! :'( sorgligt, mac skulle äga världen om inte MS hade kommit med sitt os fönster Såg du den med.. På femman.. Han stal allting.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 Det är väll tur att inte Mac är störst, Mac suger ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 är det? det ser bra ut, har aldrprovat det, har du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 (redigerad) har provet.... det suger... tycker jag... tillbax till ämnet! Redigerad 5 augusti, 2003 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 har provet.... det suger... tycker jag... Mac? Isåfall W0RD! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 5 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 Du tänker på att Mac var först med ett fönster-baserat operativsystem? Ja, det var dom, och microsoft härmade deras idé i Windows. Men det var inte det som gjorde honom känd! Tänk på att Bill Gates som tonåring skapade DOS, och det vart han ganska känd för! Skapade och Skapade.... Han köpte en DOS som var en kopia av dåtidens största OS, CP/M av ett företag vid namn SCP... Sen kopierade M$ lite mer av CP/M och sålde till IBM.... Riktiga skurkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 kan inte alla länka till bilderna istället för att visa dom här? hela tråden förstörs ju. Blev klar med min nya Wallpaper nyss: Polar_Green Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 skit snyggt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 (redigerad) är det? det ser bra ut, har aldrprovat det, har du? HA! Skulle jag aldrig ha suttit vid en Mac? Jag har ingen men mina kusiner har två stycken! Men efter ett tag fick jag dom att byta. Edit: Tillbaka till ämnet nu. Redigerad 5 augusti, 2003 av TobbeH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 Du pelle, kan du ladda upp mitt wallpaper.. går så segt med 56k.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 PM!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rippo Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 ang. mac vs pc så e ju d en smaksak. själv tycker jag att datorerna ser otroligt mycket snyggare ut och Mac OSX är lätt snyggare än windows xp.. eftersom mac har typ 5% av marknaden så utvecklas ungerfär lika stor del av programmen/spelen till mac, men något mac är bra på så är det bid/video/ljud redigering. Apple's iPod är iaf den snyggaste mp3spelaren som gjorts! tillbaka till topic: den här bakgrunden gjorde jag för ett tag sen: bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 Här kommer två wallpapers jag gjort... Power Wall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 (redigerad) Kolla mina på http://www.lunch-design.tk Redigerad 5 augusti, 2003 av LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts