Jump to content

Mitt sommarlov!

Jocken
 Share

Recommended Posts

Mitt sommarlov:

I början gjorde jag typ ingenting va mest hemma.

Sen i slutet utav juli åkte jag och min familj dock inte min syrra bil enda till Prag. Först åkte vi ner till Danmark där tog vi färjan över till Tyskland och sov en natt där innan vi fortsatte till Prag. I Prag bodde vi på ett trevligt hotell med bla jacuzzi. Det var dock inte så roligt i Prag fanns typ inget att göra, trist i storstad med familjen. Sen åkte vi till Tyskland och sov där två nätter. Förövrigt såg vi inge olycka... det är dock roligt att åka autobahn, med våran gamla bil körde vi runt 200 då började den gå lite dåligt, men nu med nya va vi uppe i 220 utan att den gick dåligt. Sen va vi i Köpenhamn i några timmar o kolla i affärer, ganska bra affärer där, har dock varit där mer än 15ggr så det känns nästan som Stockholm...nästan. Sen åkte vi till Helsingborg där vi sov en natt och sedan åkte vi hem till Stockholm.

Sen har jag inte gjort så mycket tills i torsdags då jag åkte med min mamma till Falkenberg. Där sola o bada vi och så spela vi tre rundor golf vilket var trevligt.

Nu vet jag inte vad jag ska göra... ska börja gymn. den 20:e.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor