Cortez Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 tack otroligt skyst nu ska jag aega på mta,förlåt att jag gick ifrån ämnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 6 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 (redigerad) tack otroligt skyst nu ska jag aega på mta,förlåt att jag gick ifrån ämnet. ingen fara sånt tar jag inte hårt på hörde ni..."JAG"...hehe.. Redigerad 6 augusti, 2003 av minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 8 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 jag har två nya buggar som jag ska ladda upp bild på senare. en är uppe på glassfabriken. Stängslet där är lite konstigt om man tittar på det bakifrån. Man kan se långt bort om man tittar in i det. Den andra kanske inte klassas som "bugg" men det gav mig ett gott skratt. Det som hände går inte att beskriva men jag ska ladda upp en bild senare idag. Nu måste jag ut och njuta av vädret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rabbit_man Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 Jag har en bugg!!! Det är nära flyg platsen! Det är lite svårt att förklara men det var så här jag åkte båt in till flygplatsen! och sen så såg jag ett rör i vattnet ¨fast den satt fast i marken! och sen så hoppade jag emelann röret och vägen och då föll jag under marken under vattnet!!!!! Och sen landade jag en bit i från! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mrVercetti Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 bugg: man ser igenom tommy.... hörde att jag inte var ensam om det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts